۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲
کد خبر: 85245969
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعطای مرخصی و آزادی به ۳۰۰ نفر از زندانیان استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، به ۳۰۰ نفر از زندانیان دارای مدت حبس زیر چهار ماه واجد شرایط در زندان‌های این استان مرخصی و آزادی داده شد.

به گزارش ایرنا، مهدی مهرانگیز روز دوشنبه با حضور در جمع زندان مرکزی بوشهر و شرکت در جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) ضمن تبریک گرامیداشت این روز و هفته وحدت اظهار کرد: مرتبه و جایگاه رفیع حضرت رسول اکرم (ص) این پیام آور صلح و دوستی برای بشریت پوشیده و پنهان نیست.

وی افزود: بندگی خداوند از عالی‌ترین مقام ها برای یک انسان است که در جهت رشد و تکامل خود و رسیدن به کمال خود می بایست این مسیر را که به سمت کمال مطلق که خداوند است، سیر کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به اجرای سیاست کاهش جمعیت کیفری اشاره کرد و گفت: به تمامی روسا و دادستان‌های شهرستان‌های استان اعلام شده تا علاوه بر بازدید مستمر از زندان‌های استان بیشترین استفاده از ارفاقات قانونی را داشته باشند تا شاهد کاهش بیشتر جمعیت کیفری در زندان‌ باشیم.

مهرانگیز با اشاره به اهمیت تعالیم قرآنی و آموزش‌های فرهنگی در زندان، عنوان کرد: با این فرصت بسیار خوبی که در اختیار شما قرار گرفته استفاده کنید و از طرح‌های خوب آموزشی و فرهنگی که در زندان اجرا می شود برای اصلاح امور خود و خودسازی بهره کافی ببرید.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در جمع مددجویان به صورت چهره به چهره با آنها دیدار و گفتگو کرد و با بررسی درخواست های این مددجویان، دستوراتی برای رفع مشکلات زندانیان صادر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha