۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85245835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ میلیارد ریال برای دانش آموزان بی بضاعت در لرستان جمع آوری شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال کمک های مردمی در قالب جشن عاطفه ها برای دانش آموزان بی بضاعت در استان جمع آوری شده است.

"جلال شیخ‌پور" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تاکنون میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم این استان برای جشن عاطفه‌ها به ۱۵۰ میلیارد ریال رسیده است و این طرح تا ۱۵ مهرماه جاری ادامه دارد و هم استانی ها می توانند با مراجعه به پایگاه ها، مراکز نیکوکاری و مدارس استان نسبت به شرکت در این حرکت خداپسندانه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیکوکاران از ۱۵ شهریور در ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار این استان آغاز شده‌ است، افزود: مردم لرستان سال گذشته حدود ۲۲۰ میلیارد ریال به جشن عاطفه‌ها کمک کردند و پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال ۳۰ درصد افزایش یابد.

شیخ پور بیان کرد: شماره کارت ۰۴۹۵-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ به‌نام کمیته امداد و همچنین کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های مردمی به‌صورت غیرحضوری در نظر گرفته شده‌ است.

وی گفت: اکنون ۳۵ هزار و ۵۰۳ دانش آموز از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان بهره مند هستند که در سال گذشته حدود ۱۱۰ میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به آنان پرداخت شد.

شیخ پور با بیان اینکه اکنون سه هزار و ۲۰۳ دانشجو نیز تحت پوشش این نهاد هستند اظهار داشت: سال گذشته حدود ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات دانشجویی و ۲۶ میلیارد ریال کمک هزینه شهریه (بلاعوض) به دانشجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha