کارمندان بازوی پرتوان دولتمردان در توسعه مازندران هستند

ساری - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با تاکید بر ضرورت ایجاد نشاط و شادابی در کارکنان ادارات دولتی، گفت: کارمندان بازوی پرتوان دولتمردان در توسعه مازندران هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امید محبی روز دوشنبه در جمع کارکنان استانداری مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت افزود: اعتقاد دارم در حوزه پرسنلی و کارکنان ابلاغ و بخشنامه تا حدودی می تواند در انجام کارها و امور تاثیر گذار باشد و آنچه اصل است، انجام کار جمعی با همراهی تمامی همکاران خواهد بود.

وی ادامه داد : برای ایجاد شادابی ‌و نشاط کارکنان دولت در استان تاکنون اقداماتی انجام شده و از آن جمله برگزاری اردو و مسابقات ورزشی با حضور همکاران بانو و آقا است.

معاون استانداری مازندران گفت: در اجرای برنامه های ورزشی و فرهنگی در بین کارکنان استانداری مازندران، نقش مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری برجسته است تا پشتیبانی و حمایت مالی لازم و برنامه ریزی ‌انجام شود.

محبی گفت : در خصوص تعاونی کارکنان استانداری هم می بایست انتخابات انجام شود و این معاونت نسبت به رفع مشکلات تلاش می کند.

کارمندان بازوی پرتوان دولتمردان در توسعه مازندران هستند

این مقام مسوول اظهار داشت: خوش رویی و انجام کار قلبی در میان همکاران ضرورت دارد و برگزاری دورهمی ها در این زمینه بسیار تاثیرگذار بوده و هرچقدر از این اقدامات انجام شود، کم است.

وی با بیان این که، برای ایجاد نشاط کارکنان دولت در استان از تمامی ظرفیت ورزشی دستگاه ها استفاده شود.

به گفته محبی، محور این کارها با هدف نشاط کارکنان با نقش آفرینی خود کارمندان ادارات باشند و با پیشنهادات آنها کار انجام شود.

معاون استانداری مازندران همچنین گفت: نقش بانوان کارمند در برگزاری و حضور برنامه های جمعی پررنگ تر شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha