ابراز ارادت اهل سنت به حضرت محمد(ص) در یک نماهنگ+ فیلم

تهران- ایرنا- نماهنگ «جان به قربان محمد(ص)» با نغمه‌خوانی اهل سنت سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز ولادت حضرت محمد(ص) منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، نماهنگ «جان به قربان محمد(ص)» با اجرای گروه‌های سرودی «بی‌قراران فرج» به سرپرستی محمد میرشکار و «صبح ظهور» به سرپرستی حمیدرضا صیادی، «از سیستان و بلوچستان» به کلام عبدالرحمان حواشی و آهنگسازی شروین معینی به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همزمان با هفته وحدت منتشر شد.

وحید امینی کارگردان و محمدجواد آشتیانی تهیه‌کننده از دیگر عوامل اجرایی این نماهنگ هستند که به همت شهر سرود مرکز آوای انقلاب اسلامی (ماوا) در روستای «دَرَکْ» چابهارِ سیستان و بلوچستان تولید و منتشر شده است.

ارادت خالصانه مردمان بلوچ به ساحت مقدس رسول الله (ص) شهر سرود مرکز آوای انقلاب اسلامی را برآن داشت تا از ظرفیت جغرافیایی و توانمندی‌های سرودی سیستان و بلوچستان بهره‌مند شود و نماهنگی را با رنگ و بوی «بلوچی» در قالب سرود تولید کند.

نماهنگ «جان به قربان محمد(ص)» نخستین اثر محلی شهر سرود از سیستان و بلوچستان است که تلاش داشته تحکیم میثاق شیعه و سنی در زیر سایه امنیتی پایدار، فضایی آرام و دل نشین همراه با طبیعی بکر در روستای دَرَک چابهار سیستان و بلوچستان را به نمایش بگذارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha