دومین برتری فصل رم با درخشش جواهر آرژانتینی و حضور کوتاه سردار

تهران- ایرنا- تیم فوتبال رم موفق شد با درخشش پائولو دیبالا، فروزینونه را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های آاس رم و فروزینونه از هفته هفتم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در ورزشگاه المپیک رم برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر رم به پایان رسید.

شاگردان ژوزه مورینیو پس از کسب تنها ۵ امتیاز در ۶ هفته ابتدایی سری‌آ و تجربه کردن بدترین شروع چهار دهه اخیر خود آماده تقابل با تیم تازه صعود کرده فروزینونه بودند. در مقابل شاگردان اوزه بیو دی فرانچسکو شروع فوق العاده‌ای داشتند و در نیمه بالای جدول قرار دارشتند.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم که در ابتدا این فصل از بایرلورکوزن راهی این تیم شده بود، همانند دیدارهای قبلی از روی نیمکت بازی را آغاز کرد و در دقیقه ۹۰ جایگزین پائولو دیبالا شد و نتوانست تاثیری در نتیجه بازی داشته باشد.

دومین برتری فصل رم با درخشش جواهر آرژانتینی و حضور کوتاه سردار

رم بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۲۲ روی یک کار تیمی زیبا به گل اول خود دست پیدا کرد. پس از پاسکاری تیمی رمی‌ها، پاس پائولو دیبالا به روملو لوکاکو رسید و این مهاجم بلژیکی با یک سرتوپ تماشایی مدافع روبرو خود را محو کرد و موفق شد دروازه تیم میهمان را باز کند.

در دقیقه ۸۳ نوبت به کاپیتان لورنزو پلگرینی رسید که یک بار دیگر روی ارسال زیبا پائولو دیبالا اختلاف را به ۲ گل برساند تا خیال هواداران رم از بابت کسب پیروزی راحت شود.

با این نتیجه رم ۸ امتیازی شد و در رتبه یازدهم قرار گرفت و در مقابل فروزینونه با ۹ امتیاز در رتبه نهم ایستاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha