نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان تاریخ‌سازی دنیا آقایی در بازی‌های آسیایی را تبریک گفتند

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار شامگاه یکشنبه نهم مهر۱۴۰۲ در پیام‌هایی جداگانه مقام‌آوری «دنیا آقایی» ملی‌پوش کشورمان با کسب مدال نقره مسابقات کوراش بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ چین، به عنوان نخستین مدال‌آور ورزش استان سمنان در بازی‌های آسیایی تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در پیامی کسب مدال نقره رشته کوراش بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ توسط خانم «دنیا آقایی» ملی‌پوش شاهرودی را تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان تاریخ‌سازی دنیا آقایی در بازی‌های آسیایی را تبریک گفتند


حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در این پیام گفته است: کسب مدال نقره رشته ورزشی کوراش بازی‌های آسیایی هانگژو چین توسط ورزشکار هم استانی و به اهتزاز در آمدن پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها، مایه افتخار و مباهات ورزش کشور و استان شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در بخش پایانی این پیام آورده است: اینجانب کسب موفقیت اخیر را به این بانوی ورزشکار و خانواده‌اش، مربیان و دست‌اندرکاران آن رشته، جامعه ورزش استان سمنان و بویژه مردم و جوانان شهرستان شاهرود تبریک می‌گویم و صحت، موفقیت و سربلندی یکایک ورزشکاران استان سمنان در میادین ورزشی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

استاندار سمنان نیز در پیامی کسب مدال نقره آقایی، در رشته کوراش بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ را تبریک گفت.

سید محمدرضا هاشمی در این پیام گفته است: «دنیا آقایی»، بانوی افتخار آفرین شاهرودی و نماینده استان سمنان در بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ با کسب مدال نقره رشته کوراش، تاریخ‌ساز شد و پرچم خوش رنگ کشور با افتخار آفرینی این بانوی ورزشکار در آسیا به اهتزاز درآمد.

استاندار سمنان کسب نخستین مدال زنان استان سمنان در مسابقات آسیایی توسط این بانوی ورزشکار و تاریخ ساز را به مردم ولایت مدار و جامعه ورزش کشور و استان سمنان تبریک گفت و با تشکر از تلاش تمامی دست اندرکاران، مربیان و دلسوزان ورزش استان، از درگاه پروردگار متعال، موفقیت روزافزون ایشان و تمامی ورزشکاران ایران اسلامی را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت کرد.‌

به گزارش خبرنگار ایرنا، «دنیا آقایی» ملی‌پوش شاهرودی کشورمان با کسب مدال نقره مسابقات کوراش بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ چین، نخستین مدال‌آور ورزش استان سمنان در بازی‌های آسیایی لقب گرفت و در ورزش این خطه تاریخ‌ساز شد.

پیش از آقایی هیچ ورزشکاری از استان سمنان موفق به کسب مدال در بازی‌های آسیایی نشده بود.

آقایی در فینال وزن منهای ۷۰ کیلوگرم کوراش بانوان بازی‌های آسیایی هانگژو با قبول شکست مقابل «دان یو» از چین که امسال قهرمان آسیا نیز شده بود، به مدال نقره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ دست یافت و نخستین مدال‌آور زن تاریخ کوراش ایران نام گرفت و از این نظر نیز برای کشورمان تاریخ‌ساز شد.

کسب مدال طلای قهرمانی کشور از سال ۸۸ تا ۹۲، طلای قهرمانی کشور سال ۹۵، برنز قهرمانی نوجوانان ۲۰۰۶ آسیا در بیروت، مقام پنجم مسابقات آسیایی ۲۰۰۷ جوانان در چین، مدال طلای قهرمانی کوراش آسیا در لبنان و تاجیکستان و کسب رنکینگ در فدراسیون جهانی بخشی از دیگر افتخارات آقایی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha