تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد مغلوب خیبر خرم آباد شد

یزد - ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در دیداری خانگی با نتیجه سه بر ۲ مغلوب تیم خیبر خرم آباد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه یکشنبه شب در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور ( جام آزادگان ) با حضور جمعی از مسئولان و تماشاگران در ورزشگاه شهید نصیری شهرستان یزد برگزار شد.

گل‌های تیم فوتبال خیبر خرم آباد توسط سجاد دانایی باغکی در دقیقه ۳۹، مهرداد قنبری در دقیقه ۴۲ و همچنین حمیدرضا طاهرخانی در دقیقه ۵۶ به ثمر رسید و برای تیم فوتبال چادرملو اردکان نیز امیر حسین خدامرادی در دقیقه ۱۷ و ابراهیم رضازاده در دقیقه ۶۵ گلزنی کردند.

تیم فوتبال چادرملو اردکان اولین شکست خود را در لیگ امسال و این دیداری خانگی متحمل شد در حالی که برای رسیدن به بالای جدول مسابقات به برد و کسب سه امتیاز این بازی نیاز مبرم داشت و کارش برای هفته‌های آینده در بیرون از خانه با حضور تیم‌های مدعی در گروه سخت است.

این مسابقه را غلامرضا ادیبی با کمک‌ها، علیرضا صیاد و ابراهیم امتنانی قضاوت کردند، داور چهارم حسین امیدی (همگی از استان خراسان رضوی)، نماینده فدراسیون فوتبال علی صفری از ( استان گلستان) و همچنین ناظر داوری علیرضا کهوری از ( استان کرمان ) بود و حدود ۵۰۰ تماشاگر و همچنین زهیر حاجی حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و جمعی از پیشکسوتان در استادیوم حضور داشتند.

تیم فوتبال چادرملو اردکان با این شکست خانگی همچنان در امتیاز ۱۰ باقی ماند و دیدار بعدی این تیم در روز یکشنبه ۱۵ مهرماه جاری در برابر شهرراز شیراز خواهد بود که در آن استان برگزار می‌شود و نتیجه آن نقش مهمی در صعود این تیم برای رسیدن به بالای جدول مسابقات دارد. .

تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد مغلوب خیبر خرم آباد شد

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنند و همچنین سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ یک به لیگ دسته دوم فصل آینده( ۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

تیم چادرملو اردکان تنها نماینده فوتبال یزد در لیگ آزادگان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha