چهار طرح عمرانی در مهریز یزد افتتاح شد

یزد- ایرنا- با حضور سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران چهار طرح با اعتبار ۹۸۰ میلیارد ریال در شهرستان مهریز استان یزد افتتاح شد.

به گزارش ایرنا ، این طرح‌ها که در شهرک صنعتی یزد مهر مهریز قرار دارد شامل اجرای ۳۶ کیلومتر شبکه توزیع برق و روشنایی معابر با صرف ۵۲۰ میلیارد ریال، اجرای ۱۴ کیلومتر شبکه توزیع آب با ۱۱۲ میلیارد ریال، اجرای ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع گاز با ۷۰ میلیارد ریال و اجرای ۱۰.۵ کیلومتر اجرای آسفالت معابر با بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال باعتبار به بهره برداری رسید.

فرشاد مقیمی سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ژس از افتتاح این طرحها از سه طرح صنعتی دانش بنیان در شهرک صنعتی شهرستان مهریز بازدید و با حضور جمعی از مسئولان محلی مسائل و مشکلات مربوط به واحدهای صنعتی منطقه را بررسی کرد.

در شهرستان مهریز شهرک‌های صنعتی شهید چمران، سایت ۱۹۶ هکتاری، یزدمهر، هرفته، شهرک سنگ، شهرک سریشم و ناحیه صنعتی بهادران با پنج هزار نفر اشتغال فعال است.

مرکز این شهرستان با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان و ۴۶۷ آبادی است.

سه هزار و ۷۰۰ واحد صنعتی در استان یزد فعال است که افزون بر ۱۰۰ هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند و حدود هزار نوع محصول در این واحدها تولید و علاوه بر عرضه در بازارهای داخلی، به ۹۳ کشور صادر می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha