فرقانی: باخت امیدها هیچ توجیهی ندارد/ از همه عذرخواهی می‌کنم

هانگژو- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال امید گفت: تمام مسئولیت این شکست و افتصاح را گردن می‌گیرم، بخش زیادی از این باخت تقصیر من بود و مسئولیت آن را می‌پذیرم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به هانگژو، مهران فرقانی بعد از شکست برابر هنگ‌کنگ، یادآور شد: ابتدا جا دارد از مردم عذرخواهی کنم، بخش زیادی از این باخت تقصیر من بود و مسئولیت آن را گردن می‌گیرم. بچه‌ها تلاش زیادی کردند که البته بخشی از آن با اضطراب و استرس بود، به هر حال من خودم را خیلی مقصر می‌دانم.

وی ادامه داد: شاید به لحاظ روحی و روانی نتوانستیم بچه‌ها را آماده این مسابقه کنیم، این شکست جای هیچ توجیهی ندارد و واقعا باخت تلخی بود و جا دارد از همه عذرخواهی می‌کنم.

او در خصوص تاثیر جدایی سه بازیکن پرسپولیس از تیم امید گفت: فیفادی نبود و پرسپولیس می‌توانست بازیکن ندهد، نمی‌خواهیم همه چیز را گردن آنها بیاندازیم اما به هر حال اگر بودند، شاید شرایط بهتر می‌شد. از سویی دیگر لیست هانگژو را دو ماه قبل داده بودیم و نمی‌دانستیم بازیکنی مانند یاسین سلمانی قرار است به پرسپولیس برود. تیم‌های دیگر هم درگیر جام باشگاه‌های آسیا بودند، به هر حال باید تعاملی بین فدراسیون و باشگاه بوجود می‌آمد.

سرپرست تیم فوتبال امید در خصوص‌ غیبت عنایتی در نشست خبری گفت: مشکل خاصی نبود، او از دست بازیکنان عصبی بود و نیامد. من تمام مسئولیت این افتصاح را گردن می‌گیرم. من نتوانستم اردوی خوب بگذارم، نتوانستم بازیکن بگیرم و امیدوارم از این تجربه درس بگیرم.

فرقانی در پایان در خصوص آینده کادر فنی گفت: درخصوص خودم که کارمند فدراسیون نیستم و تاج من را سرپرست تیم امید گذاشته است. البته خودم رغبتی ندارم با این شرایط ادامه دهم. ما تورنمنت را از دست دادیم و اصراری برای ماندن نداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha