اجرای طرح امنیت محله محور و جمع آوری معتادان متجاهر در اراک

اراک - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان اراک، از اجرای طرح محله محور و جمع آوری معتادان متجاهر در اراک و دستگیری ۸۰ نفر خبر داد. 

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا معیریان، افزود: از آنجایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر می‌باشد که برابر سوابق موجود، بخشی از جرایم خرد مانند سرقت‌ها توسط آنها صورت می گیرد، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اراک در راستای پاسخگویی به این مطالبه اقدام به اجرای طرح جمع آوری و پاکسازی با بکارگیری کلانتری‌ها و کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدام کرد.

وی افزود: در این راستا ۸۰ نفر از معتادان متجاهر که در مواردی مرتکب جرائم خرد سرقت شده و مورد نارضایتی عموم مردم بودند، با هماهنگی مقام قضایی از محل پاتوق‌های آنان جمع آوری و پس از غربالگری تعداد ۴۵ نفر از آنها به محل کمپ نگهداری معتادان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک اظهار کرد: اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش داشته، لذا لازم است به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق معتادان یا خرده فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم تهدیدی جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی به ویژه جوانان عزیز بوده و نباید به آن بی تفاوت باشیم، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پلمب سه حلقه چاه غیر مجاز کشاورزی درشهرستان کمیجان

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان از تخریب سه حلقه چاه غیرمجاز با هماهنگی قضایی در این شهرستان، خبر داد .

سرهنگ عابدین ملکی پویا در تشریح این خبر گفت: براساس احکام صادره از مرجع قضائی مبنی بر پرکردن چاه‌های غیر مجاز در سطح حوزه این شهرستان، تدابیر ویژه ای در این خصوص توسط پلیس صورت گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به لزوم حفظ منابع زیر زمینی و جلوگیری از برداشت‌های آب غیر مجاز، ماموران انتظامی این شهرستان با همکاری اداره آب، موفق شدند روز گذشته، سه حلقه چاه غیر مجاز را پر و تخریب، کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان از تداوم این طرح در سطح شهرستان و همکاری پلیس با ادارات مربوطه خبر داد و گفت:‌ تخریب و پرکردن این گونه چاه‌ها برای پیشگیری از خشک شدن سفره‌های آب زیرزمینی در جلوگیری از بحران آب صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha