مراسم استقبال از ووشوکاران زنجانی مدال‌آور در مسابقات هانگژو برگزار شد

زنجان - ایرنا - مراسم استقبال از افشین سلیمی و محسن محمدسیفی ووشوکاران مدال‌آور طلا و نقره مسابقات آسیایی هانگژو روز یکشنبه با حضور شماری از مسوولان و ورزشکاران استان زنجان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، آیین استقبال از این افتخارآفرینان مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین روز یکشنبه در مجموعه ‌ورزشی انقلاب برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این مراسم با تبریک کسب مدال‌های ارزشمند توسط ورزشکاران زنجانی در مسابقات آسیایی هانگژو چین اظهار کرد: خوشبختانه در نوزدهمین دوره مسابقات آسیایی ۱۵ نفر از فرزندان زنجان حضور داشتند.

جواد بازرگان افزود: شرایط و وضعیت استان به خاطر وجود قهرمانان بنام و خوب است و اولین چراغ بازی‌های آسیایی توسط ورزشکاران زنجانی روشن شد.

وی یادآورشد: حاصل تلاش ورزشکاران زنجانی در این مسابقات تا کنون پنج مدال نقره و یک مدال طلا بوده است.

بازرگان گفت: خوشبختانه افشین سلیمی یکی از ووشوکاران زنجانی عضو تیم ملی در این مسابقات شگفتی‌ساز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه موفقیت‌های درخشان حاصل تلاش شبانه‌روزی ورزشکاران است، اضافه کرد: امیدواریم این موفقیت‌ها استمرار داشته باشد.

محسن محمد سیفی در این مراسم گفت: از زمان برگزاری اردوها شاهد حمایت اداره کل ورزش و جوانان از ورزشکاران هستیم.

وی گفت: نتیجه این حمایت‌ها کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره توسط ورزشکاران بود و امیداورم در مسابقات آمریکایی ششمین مدال طلای جهان را کسب کنم.

افشین سلیمی دارنده مدال طلای مسابقات هانگژوی چین نیز با اشاره به اینکه مسابقات سختی در بازی‌های آسیایی داشتیم، اضافه کرد: این مدال را تقدیم مربی و خانواده می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha