آرامش در بازی، نیاز سپاهان برابر الاتحاد عربستان است

اصفهان - ایرنا - ملی پوش اسبق و پیشکسوت فوتبال گفت: آرامش در بازی، نیاز سپاهان برابر الاتحاد عربستان است، بنابراین این تیم باید از بازی عجولانه و احساسی بپرهیزد.

امیرحسین شاهزیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: آرامش و موقعیت سازی همراه با حوصله از ویژگی‌های تیم‌های عربستانی است، به شکلی که از نمایش عجولانه پرهیز می‌کنند و به دنبال موقعیت سازی در زمان مناسب هستند لذا سپاهان نیز نباید بنا به شرایط موجود رو به بازی به اصطلاح احساسی بیاورد.

وی اضافه کرد: حضور هواداران در مسابقه فردا مقابل الاتحاد عربستان امتیاز بزرگی برای سپاهان است که باید از آن نهایت بهره را ببرد و طرفداران هم به هیچ وجه با تیم حریف کاری نداشته باشند و فقط تیم خودمان را حمایت کنند.

ملی پوش اسبق و پیشکسوت فوتبال سپاهان ادامه داد: هرگونه ایجاد حاشیه برای تیم حریف از سوی تماشاچیان، آرامش سپاهان را نیز به هم می‌زند بنابراین حاضران در ورزشگاه نقش جهان به این موضوع نیز توجه کنند.

شاهزیدی با بیان اینکه نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به خصوص تیم‌های عربستانی سطح بالا بازی می‌کنند، گفت: سپاهانی‌ها نباید میانه میدان را از دست بدهند و این می‌طلبد که هافبک‌های ما نمایش بهتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مدافعان نیز در کنترل مهاجمان خطرناک الاتحاد نباید لحظه ای غفلت کنند زیرا خط حمله این تیم قادر است در کمترین لحظات به گل برسد و این ادامه کار برای سپاهان را سخت می‌کند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه دوشنبه ۱۰ مهر در ورزشگاه نقش‌ جهان اصفهان برگزار می‌شود؛ فروش بلیت این مسابقه از ششم مهر آغاز شد.

کاروان تیم الاتحاد دیروز عصر وارد اصفهان شد و مورد استقبال باشگاه سپاهان قرار گرفت.

هر ۲ تیم امروز عصر و شب در ورزشگاه نقش جهان یک جلسه تمرینی خواهند داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha