استاندار خراسان رضوی: وحدت نیاز اساسی برای مقابله با آفتهای دشمن است

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: وحدت به عنوان یک نیاز اساسی و زیرساخت ضروری برای شناخت آفت‌های دشمن و تعالی اجتماعی به شمار می‌رود و در راستای پیشگیری از آسیب‌های جامعه ضروری است.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز شنبه در همایش وحدت و همدلی در پرتو قرآن افزود: وحدت یک ضرورت، نیاز قطعی و زیرساخت حرکت‌های تعالی‌بخش است که باید به آن توجه شود، زیرا همه ما در نهایت در یک جبهه و در مقابل دشمن مشترک قرار داریم، بنابراین نباید به گونه‌ای سخن گفت و یا اقدامی کرد که زمینه موفقیت دشمن فراهم شود.

وی بیان کرد: اگر از وحدت که نعمتی مهم و بزرگی است، مراقبت نکنیم و در هر موضوعی حرکت رو به جلو و پویا نداشته باشیم و آفت‌های آن موضوع را کشف و شناسایی نکنیم، بدیهی است که آن موضوع دچار آسیب خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه هفته وحدت یادگار بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: همچنانکه هفته دفاع مقدس برگ زرین و نماد وحدت در سخت‌ترین روزها برای کشور ما بود زیرا در آن دوران، در کنار دفاع از مرزهای کشور، ارزش‌های دینی، دفاع و مرزهای اعتقادی نیز حفظ شد.

وی اظهار داشت: با شناخت می‌توانیم به جنگ آفت‌های دشمن برویم، چراکه دشمن همیشه بر امواج ناشی از ضعف‌های درونی ما سوار می‌شود. بدیهی است که شناخت محیط درونی و داخلی برای مقابله با دشمن اهمیت دارد.

نظری ادامه داد: ما باید بتوانیم با استفاده از حفظ و عمق وحدت و متناسب با شرایط، این وحدت را به عنوان یک نیاز اساسی و زیر ساخت برای تعالی اجتماعی از آفت‌ها و آسیب‌ها حفظ کنیم.

استاندار خراسان رضوی در بخشی از سخنانش گفت: تا دو سال آینده برنامه داریم مسائل آب و برق و گاز در مناطق مرزی حل شود. شیوه ما در مدت اخیر این بوده مستقیم با دهیاران گفتگو و مسائل را پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته منطقه دوغارون و سرخس این استان تبدیل به منطقه آزاد شد و این بسیار تاثیر گذار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha