۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴
کد خبرنگار: 1164
کد خبر: 85243289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه ریزی عملیاتی برای تولید صنعتی ساختمان

۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴
کد خبر: 85243289
برنامه ریزی عملیاتی برای تولید صنعتی ساختمان

تهران- ایرنا- امروزه برای پیاده‌سازی اهداف توسعه پایدار نیازمند ساخت و تامین مسکن در مقیاس مناسب برای شهروندان هستیم. رشد جمعیت، تغییر سبک زندگی در مقایسه با چند دهه گذشته این باور را تاکید می‌کند که استفاده از ابزارهای سنتی پاسخگوی نیاز جامعه در تولید مسکن نخواهد بود. به جرأت می‌توان گفت امروز دیگر تولید صنعتی ساختمان یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.

به گزارش ایرنا، امروز برای پیاده سازی اهداف توسعه پایدار نیازمند ساخت و تامین مسکن در مقیاس مناسب برای شهروندان هستیم. چرا که ساختمان یکی از گرانبهاترین دارایی‌ها و نیازهای مادی هر شهروند شناسایی می شود. رشد جمعیت، تغییر سبک زندگی و همچنین افزایش نسبی رفاه عمومی در مقایسه با چند دهه گذشته این باور را تاکید می‌کند که استفاده از ابزارهای سنتی پاسخگوی نیاز جامعه در تولید مسکن نخواهد بود. به جرأت می توان گفت امروز دیگر تولید صنعتی ساختمان یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.

مسکن خوب زندگی را زیباتر می کند

گروه سرمایه گذاری مسکن (ثمسکن) با بهرگیری از پتانسیل مهندسان جوان و متعهد در کنار نیروهای کار آزموده و توانمند عملکرد قابل قبولی در ۳۳ سال عمر خود داشته است. همچنانکه در دوره مدیریت تحولی جدید با تمرکز بر حضور میدانی و بهنگام در کارگاه و همچنین استفاده از ابزار های نوین دانش کنترل و مدیریت پروژه PMBOK مورد تاکید قرار گرفته است. ثمسکن مفتخر است با تجهیز تمام منابع و ظرفیت ها و کار جهادی رشد معنادار تولید در مقایسه با دوره مشابه سال قبل رقم را زده است. در ثمسکن با استعانت از فرمایش مقام معظم رهبری بر این باور استوار است که کار جهادی کار عالمانه، قانونی و هوشمندانه است. ثمسکن به آینده ایران امیدوارست و برای تحقق آینده روشن صنعت ساختمان کشور تولید صنعتی را ابزار موثر و کارآمدی می دانیم. همانگونه که وزیر محترم مسکن شهرسازی در بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان فرمودند در این راه از ظرفیت نیروهای متخصص داخلی و شرکت های دانش بنیان بهره خواهیم برد. عملکرد دوره مدیریتی اخیر که منجر به ثبت رکورد جدید درتولید ساختمان گردید و حمایت گرانسنگ و ستودنی بانک مسکن و مدیریت عالی محترم آن؛ ما را بر این باور رسانده است که می توانیم در میان مدت تولید صنعتی ساختمان را آغاز نماییم و برای این منظور برنامه ریزی هدفمند و عملیاتی را شروع نموده ایم.

در تمام فرایندها و فعالیت ها هیچگاه کیفیت را فدای اولویت‌های دیگر نمی نماییم چرا که باور داریم کیفیت مشتری است و مشتری محترم است. پروژه ها را در حداقل زمان و با حداکثر سرعت مدیریت خواهیم نمود و می نماییم چرا که اعتقاد داریم اتلاف منابع ارزشمند این سرزمین مقدس خیانت به امانت است. همواره ایمنی را سرلوحه عملکرد خود قرار داده و می دهیم ما برای جان انسان ارزش قایلیم و پیاده سازی الزامات بهداشت و محیط را در کوتاه مدت در تمام پروژه ها الزامی خواهیم نمود. HSE را محدود در رعایت موازین ایمنی نمی دانیم و پاسداری از محیط زیست را مدنظر قرار داده و می دهیم ثمسکن شرکتی است که محیط زیست را محترم می شمارد.

تمام ایران را کارگاه بزرگی برای خود می دانیم؛ همه ایرانیان در هر جای این خاک پهناور برای ما ارزشمند هستند. از سیستان صبور تا کردستان غیور از سمنان تا سبلان از جزایر خلیج تا ابد فارس تا سواحل سرسبز شمال از فلات مرکزی ایران یزد و کرمان واصفهان تاخوزستان قهرمان و تمام احترام مان از تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران نثار خراسان السلام علیک یا امام الرضا (ع)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha