صعود بسکتبال سه نفره به مرحله یک چهارم با شکست هند

هانگژو - ایرنا- تیم بسکتبال سه نفره ایران با برتری برابر هند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، تیم بسکتبال سه نفره کشورمان امروز (شنبه) به مصاف هند رفت و با برتری ۱۹ بر ۱۷ برابر این تیم راهی مرحله یک چهارم شد.

مغولستان حریف ایران در این مرحله است که این بازی ساعت ۱۳:۵۵ انجام می‌شود.

تیم بسکتبال سه نفره در حالی مقابل هند به برتری دست یافت که در مرحله مقدماتی هم برابر ژاپن، مالدیو و ترکمنستان پیروز شده بود و البته در رقابت با کره‌جنوبی شکست خورده بود.

احسان دلیرزهان، علیرضا شریفی، محمدمهدی رحیمی و امیرحسین یازرلو ترکیب تیم بسکتبال سه نفره را در بازی‌های آسیایی تشکیل می‌دهد. این تیم با هدایت لوکا کاروالیو از برزیل در این بازی‌ها شرکت کرده است.

با تمرکز هند را شکست دادیم

محمدمهدی رحیمی پیروزی تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران مقابل تیم ملی هند را دشوار خواند و گفت: بازی خوب و نفس‌گیری را پشت سر گذاشتیم و تا آخرین ثانیه‌ها برنده بازی معلوم نبود. تمرکز لازم را برابر هند داشتیم و برنده از زمین خارج شدیم. حریف بعدی مغولستان است که یکی از تیم‌های نامی بسکتبال سه نفره محسوب می‌شود. این تیم را کاملا آنالیز کردیم و برای انجام یک بازی خوب به میدان می‌رویم. صد درصد به مدال فکر می‌کنیم.

برای شکست مغولستان به زمین می‌رویم

امیرحسین یازرلو ملی‌پوش بسکتبال سه نفره گفت: با کمک همه بازیکنان توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و تیم خوب هند را شکست دادیم. آماده بازی با مغولستان هستیم. در جریان بازی با هند چند بار جلو افتادیم. در بسکتبال تا لحظه آخر نتیجه پایاپای پیش می‌رود و باید منتظر نتیجه نهایی ماند. در بازی عصر امروز هم برای پیروزی به زمین می رویم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha