روابط عمومی استانداری یزد دستگاه برتر اطلاع‌رسانی استان شد+فیلم

یزد-ایرنا- اداره کل روابط عمومی استانداری یزد در ارزیابی جشنواره شهید رجایی و در بین دستگاههای اجرایی به عنوان دستگاه برتر استان در حوزه اطلاع رسانی برگزیده و تجلیل شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این موفقیت مدیون همه عوامل اطلاع رسانی استان و بویژه پرسنل روابط عمومی استانداری است و از تلاش های همه آنها قدردانی می شود.

"علی صالحی" افزود: به رغم کسب این عنوان، در استان یزد یکی از فرسوده ترین بخش های اطلاع رسانی کشور را داریم و آنگونه که شایسته است نتوانستیم به ایفای نقش خود در زمینه اطلاع رسانی بپردازیم.

وی ادامه داد: حوزه اطلاع رسانی بخشی است که مورد توجه ویژه قرار گرفته و بخش مهمی از جلب اعتماد عمومی برعهده این حوزه است و باید با استفاده از امکانات به روز و تکنیک های مشخص در راستای پاسخگویی به شبهات در سطح جامعه اقدام نماییم.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: شرایط مطلوب در حوزه اطلاع رسانی نیازمند همکاری همه بخش هاست و امیدواریم در روابط عمومی های ادارت و نهادها شاهد تغییر رویکرد در زمینه اطلاع رسانی باشیم و آنگونه که شایسته است در زمینه تبیین اقدامات انجام شده فعالیت نماییم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha