۷ مهر ۱۴۰۲، ۰:۵۰
کد خبر: 85242171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیراندازی در دانشگاه روتردام / استاد دانشگاه کشته شد + فیلم

تهران- ایرنا- مقامات پلیس هلند اعلام کردند که یک دانشجوی هلندی با استفاده از اسلحه ۳ نفر از جمله یک استاد دانشگاه روتردام را به قتل رساند.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا به نقل از رویترز، در بیانیه‌ای که در همین باره توسط پلیس هلند منتشر شد، آمده است: یک دانشجوی مسلح هلندی پنجشنبه در شهر روتردام، ابتدا به یک زن و دخترش که در همسایگی وی زندگی می‌کردند تیراندازی کرد و سپس به کلاسی در بیمارستان دانشگاهی روتردام رفته و استاد این کلاس را نیز هدف قرار داد.

این بیانیه می‌افزاید: بر اثر تیراندازی این مظنون ۳۲ ساله که دانشجوی دانشگاه است، زنی ۳۹ ساله در دم جان باخت و دختر ۱۴ ساله او نیز بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

در این بیانیه آمده است: مظنون پس از آتش زدن خانه این زن به بیمارستان دانشگاهی مرکز پزشکی روتردام رفت و پس از ورود به یک کلاس درس، استاد ۴۳ ساله را به ضرب گلوله کشت و کلاس را به آتش کشید.

بر اساس بیانیه پلیس، این دانشجو در نزدیکی بیمارستان دستگیر شد و هنوز انگیزه وی از اقدام به این جنایت مشخص نشده است.

در همین ارتباط احمد ابوطالب شهردار روتردام، گفت: ما از یک حادثه وحشتناک شوکه شده‌ایم. تیراندازی در دو نقطه مختلف شهر در حالی به وقوع پیوست که بسیاری از مردم شاهد آن بودند. شهر روتردام در وضعیت ملتهبی بسر می‌برد و من به خانواده‌های قربانیان این حادثه تسلیت می‌گویم.

هوگو هیلنار دادستان ارشد روتردام نیز با تائید اینکه مظنون این حادثه برای مجریان قانون شناخته شده بود، اظهار کرد: این فرد در سال ۲۰۲۱ به دلیل حیوان آزاری تحت تعقیب قرار گرفته و محکوم شده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha