۷ مهر ۱۴۰۲، ۰:۱۵
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85242150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون سازمان بسیج: ملت ایران در مکتب شهدا آموزش دیده است

کاشان - ایرنا - معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران در مکتب شهدا آموزش دیده است به همین دلیل دشمن از هیچ راهی امکان غلبه بر این ملت را ندارد.

به گزارش ایرنا، سردار حیدر بابا احمدی پنجشنبه شب در نمایشگاه «تا قله افتخار، روایت یک صعود» در گلزار شهدای دارالسلام کاشان افزود: ملت ایران از مکتب ۲۳۰ هزار شهید والامقام آموخته که اگر دشمن با تحریم اقتصادی بر او فشار وارد کند باز هم صدایی که خوشایند دشمنان باشد از این ملت بزرگ شنیده نمی شود.

وی اظهار کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدا و همه کسانی که حامی ولایت بوده و هستند، به جایی رسیده ایم که پهپاد فوق پیشرفته آمریکا از ارتفاع هزار پا در خلیج فارس را با سامانه بومی سوم خرداد که به دست جوانان این ملت تولید شده، ساقط می کنیم.

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین گفت: تفنگدارهای آمریکایی و انگلیسی را در خلیج فارس با حقارت به اسارت گرفتیم و رییس جمهور قاتل و تروریستی آمریکا به دلیل اینکه هواپیمای دیگر آنها که ۱۱ سرنشین داشته را ساقط نکردیم، از ما تشکر می کند.

وی بیان کرد: امروز دشمن با امتیازدهی به دنبال مذاکره است و ۶ میلیارد یورو سرمایه مسدود شده این ملت را به راحتی آزاد کرد که به برکت ایستادگی ایثارگران و خون مطهر شهداست لذا نتیجه مقاومت این است که محور مقاومت تعیین کننده در منطقه باشد.

سردار بابااحمدی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی که مدعی بود در مدت ۶ روز کشورهای عربی را به زانو درآورده در برابر حماس قهرمان و حزب الله لبنان ناتوان است و امروز غزه و کرانه باختری تعیین کننده است.

وی افزود: دشمن قصد داشت نفت جمهوری اسلامی صادر نشود اما در شهریور امسال ایران سومین کشور صادر کننده نفت در منطقه است.

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: امن ترین خطوط کشتیرانی متعلق به خطوط دریایی جمهوری اسلامی ایران است، استکبار به دنبال بازگشت دوران حقارت برای ملت هاست و در دریا با قدرت بازدارنده نظام جمهوری اسلامی برخورد کرد، در هوا هم فرمانده ارتش تروریستی آمریکا موسوم به سنتکام اعلام کرد که با وجود پهپادهای ایران برتری هوایی در منطقه را از دست داده ایم.

وی گفت: خداوند در طالع این ملت، نصرت و فتح الهی را قرار داد چراکه با دست خالی به حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی پایان داد و در جنگ هشت ساله جهانی با دست خالی پیروز شد، ۴۵ سال شدیدترین تحریم های اقتصادی که توسط استکبار علیه این ملت تحمیل شده را به فضل الهی خنثی کرده است.

بابااحمدی گفت: سرویس جاسوسی و اطلاعاتی انگلستان سال گذشته در مقاله ای اذعان کرد که جمهوری اسلامی با روی کار آمدن دولت سیزدهم رشد اقتصادی اش از متوسط جهانی عبور کرده و اگر با این شتاب حرکت کند همه تحریم ها بی اثر می شود.

وی افزود: دشمن با نفوذ به دنبال ضربه زدن به کشور است و یکی از نظریه پردازان آمریکایی در مقاله ای نوشت تنها با آمریکایی کردن مردم ایران می توانیم بر این کشور غلبه کنیم.

معاون بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: استکبار جهانی به توصیه نظریه پردازان و سرویس های اطلاعاتی اش به دنبال جنگ نرم با ملت ایران است، فتنه های سال های ۱۳۷۸ و ۱۳۸۸، ۱۳۹۶ و ۱۳۹۸ از جمله تلاش های دشمن در این حوزه است.

وی گفت: دشمن در سال ۱۴۰۱ با یک جنگ تمام عیار ترکیبی به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمد که با بصیرت ملت ایران ناکام ماند.

سردار بابااحمدی بیان کرد: در حرم مطهر شاهچراغ به کودک و زن بی پناه تیر خلاصی زدند و این حرکت از نوع رفتارهای وحشی‌گری داعشی بود.

نمایشگاه "تا قله افتخار، روایت یک صعود" شامل هفت غرفه قهرمان من، ایران قوی، تونل زمان، قهرمان خودت باش، مقایسه تمدن اسلامی با تمدن غربی، ایران هسته‌ای و جنگ شناختی از روز اول مهر ماه آغاز شد و تا نهم مهر ماه ادامه دارد.

مردم شهرستان کاشان در مجموع یکهزار و ۷۴۸ شهید والامقام در مبارزات پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از حریم امنیت و سلامت تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.

شهرستان کاشان با جمعیت ۳۶۵ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha