بانوی مدال‌آور آسیا با استقبال معاون رئیس جمهور وارد شیراز شد + فیلم
استقبال از فرانک پرتو آذر دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی هانگژو

شیراز - ایرنا - "فرانک پرتو آذر" بانوی دوچرخه سوار شیرازی و دارنده نخستین مدال دوچرخه سواری کوهستان بانوان در بازی‌های آسیایی هانگژو با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و دیگر مسئولان استان فارس، وارد شیراز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در آیینی که عصر پنجشنبه در فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد از این بانوی افتخار آمیز با حلقه های گل تقدیر شد.

پرتوآذر نخستین بانوی دوچرخه سوار ایرانی است که موفق به کسب مدال برنز در رشته کوهستان شده است.

وی که کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری است در ماده کراس کانتری بازی‌های آسیایی هانگژو با زمان یک ساعت و ۴۲ دقیقه و ۴۴ ثانیه پس از ورزشکاران چین نشان ارزشمند برنز را بر گردن آویخت.

پرتوآذر در دوره گذشته بازی‌های آسیایی به مقام چهارم رسیده بود.

پنج سال زحمت

این دوچرخه سوار شیرازی پس از کسب مدال تاریخی دوچرخه سواری کوهستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای رسیدن به این مدال پنج سال زحمت کشیدم و تلاش کردم.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین اهداف زندگی ورزشی من کسب مدال بازی‌های آسیایی بود و برای رسیدن به آن زحمت فراوانی کشیدم.

رسیدن به المپیک

وی گفت: رسیدن به المپیک ۲۰۲۴ پاریس از اهداف اصلی است و می کوشم تا در مسابقات آسیایی که کسب سهمیه المپیک است و حدود سه هفته دیگر برگزار می شود، به این هدف مهم دست یابم.

پرتوآذر درباره کسب مدال تاریخی‌اش عنوان کرد: با آنالیزی که با مربی‌ام از مسیر داشتم، کاملا با برنامه رکاب زدم و موفق شدم با وجود مشکلات بهترین نمایش را در این مسیر دشوار و این هوای گرم داشته باشم. می‌دانستم که باید انرژی‌ام را تقسیم کنم تا بتوانم با حریفان رقابت کنم. قطعا اگر شرایطم بهتر بود، می‌توانستم مدال بهتری هم بگیرم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha