امام جمعه دزفول: اجازه ندهیم سیاسیون 
در فضای انتخابات، جامعه را دوقطبی کنند

دزفول – ایرنا – امام جمعه دزفول با بیان اینکه نیمه دوم سال منتهی به انتخابات مجلس، آغاز فعالیت‌های سیاسیون است، گفت: اجازه ندهیم سیاسیون در فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی، جامعه را دوقطبی کنند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مسعود بهرام پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: متاسفانه برخی سیاسیون نخستین چیزی که به فکرشان می‌آید دوقطبی کردن فضای جامعه و یارگیری از این فضا است.

وی از نمازگزاران و حزب الهی‌ها خواست اجازه ندهند سیاسیون آنها را در قالب‌های دوقطبی ببرند و ادامه داد: کم نیستند افرادی که تقوا ندارند و برای رسیدن به نتایج خود پازل دوقطبی را ایجاد می‌کنند.

امام جمعه دزفول اظهارکرد: در تمام دنیا وقتی اختلافی وجود دارد طرفین سعی می‌کنند برای تضعیف دیگری از نفرات مقابل یارگیری کنند که این یارگیری‌ها با دوقطبی سازی انجام می‌شود.

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به آغاز هفته وحدت و تلاش پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) برای توسعه وحدت گفت: این هفته، هفته همدلی و کسانی است که ولایت اهل بیت را پذیرفته‌اند.

وی افزود: پیامبر با تمرکز بر اشتراکات بر موضوع وحدت اصرار داشتند و تلاش کردند حتی با افراد مخالف و دشمنان خود نیز با انسانیت و عطوفت برخورد کنند.

امام جمعه دزفول بیان کرد: امیرالمونین نیز بعد از وفات پیامبر، همه را به صبر دعوت می‌کردند تا امت پیامبر تکه تکه نشود.

وی ادامه داد: کسی به دنبال تفرقه است که می‌داند تفرقه به نفع او است اما به خوبی می‌دانیم که وحدت مسلمین به نفع ما است.

اخلاص در دوران دفاع مقدس تعیین کننده بود

امام جمعه دزفول با اشاره به پایان هفته دفاع مقدس، این هفته را هفته عبرت گیری‌ها دانست و گفت: هفته دفاع مقدس به ما نشان می‌دهد هرجا همه با هم باشیم و از نظام دفاع کنیم و حاضر باشیم برای رسیدن به آرمان‌های اسلامی از مال و جان و آبروی خود بگذریم خدا ما را تنها نمی‌گذارد.

وی افزود: خدا به ما نشان داد که در مساله دفاع از دین از ما اخلاص می‌خواهد و در این صورت بزرگترین هدایا را به ما عطا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام بهرام پور بیان کرد: گاهی اوقات برای آرامش دل‌های شهدا به آنها الهام می‌شد که در چه تاریخی به شهادت می‌رسند؛ این نشان دهنده اخلاص شهدای والامقام است.

وی ادامه داد: فرماندهان دفاع مقدس با سن و تجربه کم درمقابل ژنرال‌های عراق و مستشاران آمریکایی، آلمانی و انگلیسی ایستادگی می‌کردند و این ژنرال‌ها حتی تصور هم نمی‌کردند ایرانی‌ها بتوانند مقابل این تاکتیک‌ها مقاومت کنند.

امام جمعه دزفول گفت: تدبیر، سلاح و امکانات دشمن در جنگ تعیین کننده نبودند بلکه اخلاص رزمندگان ما در این دوره تعیین کننده بود.

وی افزود: جوانانی با سنی کم ولی با تقوا صحنه‌هایی در دوران دفاع مقدس آفریدند که همچنان برخی اندیشمندان در صفحات تاریخ به دنبال کشف رموز این موفقیت‌ها هستند.

حجت الاسلام بهرام پور گفت: بچه‌های جنوب لبنان و غزه که این مقاومت را تجربه کرده‌اند رمز این پیروزی‌ها را می‌دانند.

وی با قدردانی از تلاش گروه‌های جهادی افزود: انقلاب ما اگر به اینجا رسیده از اشک‌های مخلصانه پدران و مادران شهدا است.

توطئه شهریور امسال هم با همت سربازان گمنام امان زمان(عج) گذشت

امام جمعه دزفول با اشاره به تلاش دشمن برای ناامن کردن ایران گفت: سال گذشته مقام معظم رهبری به عنوان یک استراتژیست فرمودند دشمن به گونه‌ای برای ضربه زدن به ایران برنامه و طرح ریزی کرده بودند که با کمتر از اینها نیز برخی دولت‌ها ساقط می‌شد.

وی با بیان اینکه توطئه شهریور امسال دشمنان نیز با همت سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه و وزارت اطلاعات گذشت، افزود: کمک‌ها از آستین غیب بیرون آمد و سیلی محکمی به صورت دشمنان زد.

حجت‌الاسلام بهرام پور بیان کرد: احساس مسوولیت و نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف باعث فتح قله موفقیت و عزت برای اسلام و نظام می‌شود لذا امروز همه باید در این مسیر تلاش کنیم.

استاندار خوزستان توجه ویژه‌ای به دزفول داشته باشد

امام جمعه دزفول با اشاره به روز آتش نشان و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صفری شهید آتش نشان این شهر اظهارکرد: مجموعه آتش نشانی دزفول کمبودهای زیادی دارد و به رغم این کمبودها به شهرهای اطراف نیز خدمات رسانی می‌کند.

وی افزود: ادارات دزفول در خیلی از موضوعات علاوه بر اینکه متولی خدمات رسانی به شهر بزرگ دزفول و ۱۲ شهر اقماری هستند باید به شهرستان‌های همجوار نیز خدمات رسانی کنند ولی متاسفانه اعتبارات سالیانه خود را نیز به خوبی دریافت نمی‌کنند.

حجت الاسلام بهرام پور با بیان اینکه شهرداری دزفول در ۱۰ سال گذشته نتوانسته خود را تجهیز کند و امکانت آن فرسوده است، گفت: برخی شهرهای دزفول حتی یک شعبه یا باجه و حتی عابر بانک هم ندارند و اهالی باید ۴۵ کیلومتر مسافت را تا دزفول برای انجام کار کوچک بانکی طی کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه هیچ کس حاضر به همکاری برای رفع این مشکلات نیست، از استاندار خوزستان خواست توجه و نگاه ویژه‌ای به شهرستان دزفول که بعد از اهواز بزرگترین شهرستان استان خوزستان است و به شهرستان‌های همجوار نیز خدمت رسانی می‌کند، داشته باشد.

به گزارش ایرنا نمایشگاه عکس دفاع مقدس برای بازدید نمازگزاران و میز خدمت اداره ثبت اسناد و املاک برای طرح دغدغه‌های مربوطه در مصلای نماز جمعه دزفول برپا شد.

امام جمعه دزفول: اجازه ندهیم سیاسیون 
در فضای انتخابات، جامعه را دوقطبی کنند

امام جمعه دزفول: اجازه ندهیم سیاسیون 
در فضای انتخابات، جامعه را دوقطبی کنند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha