۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85241750
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حساب بانکی کارخانه پتروشیمی به بانک ملی کردستان انتقال یافت

سنندج-ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: به دنبال پبگیری های استاندار، حساب بانکی کارخانه پتروشیمی کردستان به بانک ملی در استان انتقال یافت.

بختیار خلیقی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از سال گذشته استاندار کردستان به طور جد پیگیر انتقال گردش مالی واحدهای تولیدی اعم از صنعتی و معدنی مستقر در استان بود.

وی اضافه کرد: در جلسات متعددی هم چون شورای معادن و شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شد که ارائه خدمات به واحدهای تولیدی منوط به وجود گردش حساب مالی آنها در بانک های استان است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: تا پایان شهریور به واحدهای تولیدی بزرگی هم چون پتروشیمی کردستان مهلت داده شد تا اقدام به انتقال حساب های بانکی خود کنند که این مهم تحقق پیدا کرد.

خلیقی یادآور شد: با توجه به اینکه هر واحد تولیدی که در استان مستقر می شود از امکانات و خدماتی بهره مند خواهد شد لذا باید نفع اقتصادی هم برای این منطقه داشته باشد.

وی بیان کرد: اتفاقی که در سال های گذشته مغفول مانده بود با تلاش و پیگیری استاندار به ثمر نشست و بی شک وجود گردش مالی واحدی نظیر پتروشیمی می تواند تاثیر بسزایی در رونق مالی بانک ها و پرداخت تسهیلات بیشتر به متقاضیان داشته باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha