گروه‌های جهادی سرمایه‌ محرومیت‌زدایی دستگاه‌های اجرایی گلستان هستند
عکس آرشیو است

گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: گروه‌های جهادی سرمایه منحصر به فرد این استان برای شتاب دادن به فعالیت دستگاه‌های اجرایی در مسیر رفع محرومیت هستند که باید از آن به خوبی بهره‌برداری شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سیدعلی مهاجر در نشست اعضای ستاد پشتیبانی و حمایت از گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی استان، از مسوولان سپاه نینوا گلستان به خاطر فراهم آوردن زمینه فعالیت گروه‌های جهادی در کنار دستگاه‌های اجرایی استان قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که بسیجیان همواره جلوتر از مسوولان برای رفع محرومیت پا به کار بوده، باید تلاش شود تا هم افزایی بین مدیران دستگاه‌های اجرای و نهادها و مسوولان گروه‌های جهادی برای آسان سازی رفع محرومیت ها در شهرستان‌های تابعه بیشتر صورت گیرد.

مهاجر گفت: از سال گذشته ستاد پشتیبانی و حمایت از گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در استان گلستان تشکیل و کمیته‌های زیر مجموعه آن از جمله پشتیبانی، اقتصادی و اشتغال و اجتماعی فعال و آماده بهره گیری در ارایه خدمات شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این، هیات اندیشه ورز متشکل از ۱۵ عضو گروه جهادی در استان راه‌اندازی شده تا هم افزایی بین گروه‌های جهادی و مسوولان دستگاه‌های اجرایی و نهادها تقویت شود و تاکنون این هیات، تلاش خیلی خوبی را از خود به جا گذاشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان افزود: قدردان فعالیت گروه‌های جهادی برای مشارکت دادن به دستگاه‌های اجرایی و نهادها در استان هستیم چون معتقدیم که هرجا که از این ظرفیت استفاده شده، مسایل و مشکلات آن با شتاب بیشتری حل و امید آفرینی نزد ساکنان آن مناطق دوچندان شده است.

به گفته سردار علی ملک‌شاهکویی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، حدود سه هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان سازماندهی شده و این افراد داوطلبانه به ساکنان در مناطق محروم در بخش‌های مختلف خدمت‌رسانی می‌کنند.

فعالیت جهادگران گروه‌های جهادی از فرامین رهبر معظم انقلاب نشات می‌گیرد و در لبیک به امر ولی خود تمام قد در مسائل ورود می‌کنند و سفیران خدمت بی‌منت هستند.

استان گلستان مطابق سرشماری و نفوس مسکن سال ۱۳۹۵، دارای یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف بوده که در کنار هم به صورت مسالمت آمیز زندگی می کنند که اقتصاد اصلی آن ها بر پایه کشاورزی استوار است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha