۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85241544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گلزار شهدای مهاباد غبارروبی و عطرافشانی شد

۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبر: 85241544
گلزار شهدای مهاباد غبارروبی و عطرافشانی شد

مهاباد - ایرنا - گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در مهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین معنوی که روز پنجشنبه و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهدا و جانبازان در مهاباد برگزار شد، حاضران پس از قرائت فاتحه با نثار گل، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کرده و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای این شهرستان را گرامی داشتند.

فرماندار ویژه مهاباد در این آیین گفت: دفاع مقدس به فرصتی برای به دست آوردن فضیلت های اخلاقی، تعالی فرهنگ رشادت و از خودگذشتگی و تربیت مدیران تبدیل شد.

حسن عباسی اضافه کرد: به گفته تمام کارشناسان جنگ تحمیلی یک هفته بیشتر نمی کشید ولی با همبستگی و شجاعت بعد از هشت سال دشمن را در خاک خودش تعقیب کردیم.

گلزار شهدای مهاباد غبارروبی و عطرافشانی شد

وی گزینه جنگ دشمنان علیه کشور را به طور کامل منحل دانست و بیان کرد: امروزه به پاس اقتدار نظامی و فرهنگ شهادت، هیچ قدرتی جسارت حمله به ایران اسلامی را ندارد.

فرماندار مهاباد با تاکید بر لزوم قدردانی از خانواده شهدا افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، زمینه اعتلای جامعه را فراهم کرده و تا ابد قدردان و مدیون و پاسدار خون آنان خواهیم بود.

مهاباد ۷۷۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است؛ ۱۰۰ ویژه برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت چهل و سومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می‌شود.

هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود و تا ششم مهر ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha