نام مردم ایران با افتخار در تاریخ دفاع‌مقدس ثبت شد

بندرعباس - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، از هفته دفاع‌مقدس به عنوان ایام الله یاد کرد و گفت: در هشت سال دفاع‌مقدس، نام مردم ایران با افتخار در تاریخ ثبت شد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علی رضایی شامگاه چهارشنبه در اجتماع جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب در بندرعباس اظهار کرد: در آن زمان بلوک شرق و غرب به کمک صدام آمدند و از او حمایت کردند تا جنگ تحمیلی را بر علیه کشور ایران آغاز کند، به زعم باطل خودشان، ایران تازه انقلاب کرده و نیروهای نظامی و ارتش سامان ندارد و سپاه پاسداران نیز تازه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر نیز براین باور بودند که اگر به ایران حمله شود مدافعی در جهان ندارد و با فراهم کردن این زمینه‌ها به کشور ما حمله کردند اما ملت ایران و جمهوری اسلامی با مقاومت، تمام نقشه‌های شوم استکبار جهانی را نقش برآب کردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس برکات فراوانی را برای کشور ایران به ارمغان آورد، گفت: شهدا، ایثارگران و جانبازان به قضا و قدر الهی صبوری کردند لذا نامشان جاودانه ماند، همه انسان‌ها مورد آزمایش الهی قرار می‌گیرند، بنابراین اگر در برابر آزمایشات الهی توانمندی‌های خدادادی خود را نشان دادند و سربلند بیرون آمدند نامشان در تاریخ به یادگار می‌ماند.

رضایی تصریح کرد: مردم ایران در جنگ تحمیلی با دست خالی می‌جنگیدند و امکانات و اسلحه لازم در اختیار نداشتند، البته خیانت‌هایی در همان اوایل جنگ به کشور ایران صورت گرفت اما رمز پیروزی و موفقیت کشور ایران در هشت سال دفاع مقدس، رهبری و حاکمان اسلامی بود.

وی اذعان کرد: در ۲ قرن گذشته، تاریخ ایران اسلامی با هر حمله‌ای، بخشی از کشور جدا شد تنها نقطه افتخارآمیز در تاریخ یادشده، دفاع‌مقدس است که حتی یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن باقی نماند.

این مسوول بسیجی گفت: دشمن با راه‌اندازی جنگ تحمیلی چندین اهداف بزرگ ازقبیل نابودی انقلاب اسلامی ایران، شکست جمهوری اسلامی و جدایی بخشی از کشور را دنبال می‌کرد، بنابراین تمام همپیمانان صدام به کمکش آمدند اما مردم مظلوم اما فداکار ایران اسلامی یک تنه تا پای جان از کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کرد و پبروز میدان بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha