معاون وزیر کشور: بیش از هفت هزار واحد راکد صنعتی به مدار تولید بازگشت

ساری- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم توانست بیش از هفت هزار واحد صنعتی راکد را با گره گشایی در مشکلات آنها به مدار تولید بازگرداند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن کوشش تبار روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از چند طرح تولیدی و صنعتی در بابلسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال گذشته بیش از پنج هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی به مدار بازگشت که از این تعداد یک هزار و ۷۷۳ واحد تولیدی و صنعتی بیش از ۱۰ کارگر داشت که این نشان دهنده آن است که دولت بدنبال احیای واحدهای اثرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری هم با جمع بندی نهایی این آمار افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: برای رونق تولید و اشتغال پایدار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: برای سال جاری یکی از هدف گذاری اساسی دولت آن است که از محل تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ که دیر ابلاغ شد و همچنین از محل تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۲ که در مرحله ابلاغ می باشد نسبت به ۲ سال گذشته با افزایش ۲۵ درصدی، استان ها بتوانند واحدهای تولیدی راکد را به مدار بازگردانند.

معاون وزیر کشور: بیش از هفت هزار واحد راکد صنعتی به مدار تولید بازگشت

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه به استانداران سراسر کشور اختیار داده شد تا در یک اقدام پیشگیرانه مانع تعطیلی واحدهای تولیدی شوند که این اقدام ارزشمندی است بیان داشت : این اقدام و ابتکار دولت یک تصمیم هوشمندانه ای بود که اتخاذ شد.

این مقام مسوول اضافه کرد که در دولت سیزدهم در استان مازندران ۳۱۹ واحد تولیدی راکد را احیا کرد. که در این استان هم واحدهای تولیدی ببالای ۱۰ نفر کارگرمورد توجه است.

معاون وزیر کشور: بیش از هفت هزار واحد راکد صنعتی به مدار تولید بازگشت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha