۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۳
کد خبر: 85241108
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

آغاز فعالیت ستاد کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران

شهرری- ایرنا- فعالیت رسمی ستاد کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران با حضور مسئولین سیاسی و نظامی در استان تهران آغاز شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ جلسه آغاز فعالیت رسمی ستاد کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری، سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، قدرت الله شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد.

جوهری در این جلسه با اشاره به لزوم تقویت هماهنگی دستگاه‌ها اظهار داشت: فرمانداران و شهرداران اقدامات لازم و پیگیری های اثرگذار و جذاب جهت برگزاری مطلوب کنگره شهدا را داشته باشند تا این مراسها با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود.

سردار احمد ذوالقدر در این جلسه گفت: از کسانی که می خواهند پرچم کنگره شهدای ۱۲ هزار شهید استان را طرح‌ریزی، اجرا و شرکت کنند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به لزوم ماندگاری کنگره افزود: مقام معظم رهبری از ما انتظار دارند که این کنگره ماندگار شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران عنوان کرد: اراده خداوند پیش‌برنده اقدامات است و در سال‌های گذشته از بعضی از کارهای نشدنی با اراده و همت عبور کردیم.

سردار ذوالقدر گفت: دستگاه‌های مختلف استان اعم از آموزش و پرورش، فرمانداری‌ها، شهرداری ها و غیره ایده های فاخر را پیگیری کنند تا کنگره‌ای در شان این ۱۲ هزار شهید برگزار شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۷۱۸ یادواره شهید در مدارس شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، افزود: کنگره در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و آثار شهدا، اقدامات گروه های جهادی به نام شهدا در نمایشگاه ارائه می‌شود، ضمن اینکه کارهای تولیدی در صدا و سیما و رسانه‌ها و مصاحبه با خانواده شهدا نیز پیگیری می‌شود.

جهاد برای حفظ نام شهدا مورد تاکید مقام معظم رهبری است

سردار عبدالرضا آزادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در این جلسه اظهار داشت: جهاد برای حفظ نام شهدا مورد تاکید مقام معظم رهبری است و طبق نظر معظم له هدف کنگره شهدا حفظ نام و یاد شهدا و انتقال پیام شهدا است که انتقال پیام شهدا جز با زبان هنر امکان‌پذیر نیست.

وی بیان کرد: پیام شهدا امیدآفرین است و باید این امید به جامعه و دل‌ها منتقل شود؛ از اینرو همه باید به میدان بیایند تا کنگره به عنوان اقدامی فراگیر، عمیق و تاثیرگذار انجام شود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج ادامه داد: مسئولین باید برای برگزاری مطلوب کنگره وقت بگذارند و جهادی کار کنند.

گفتنی است در این جلسه با حضور مسئولان کتاب‌های "فرشته‌ها لبخند می‌زنند" و "می‌خواهم شبیه تو باشم" رونمایی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha