فرمانده سپاه ایلام: جوانان و نوجوانان میراث دار اصلی فرهنگ ایثار و شهادت هستند

ایلام- ایرنا- فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: دشمن با ایجاد جنگ نرم و تبلیغاتی مدارس، دانشگاه و کف خیابان ها را برای جذب نیرو نشانه گرفته بود اما فرزندان جوان و نوجوان ما در این جنگ هم ثابت کردند که میراث داراصلی فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار "جمال شاکرمی" روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ‌ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در ایلام، اظهار کرد: دشمنان با فتنه انگیزی به دنبال فاصله گرفتن دانش آموزان و دانشجوان از انقلاب اسلامی است که تاکنون نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان مایه عزت ایران و آینده سازان این کشور هستند، افزود: نوجوانان و جوانان بصیر ما ثابت کردند که میدان‌دار مبارزه با استکبار جهانی و ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران هستتد و با تحصیل علوم و فنون مختلف برای اعتلای این کشور مجاهدت می کنند.

سردار شاکرمی ادامه داد: ما با استفاده از تجارب دوران جنگ تحمیلی، بدون اتکا به ابرقدرت های جهان و با تقویت خودباوری با وجود تحریم های ظالمانه روی پای خود ایستاده ایم و دشمن را وادار به عقب نشینی کرده ایم و ناوهای آمریکایی اکنون جرات ورود به آب های سرزمینی ما را ندارند.

وی تاکید کرد: دشمن قبل از شروع جنگ تحمیلی با خیال اینکه ایران خلاء قدرت دفاعی دارد به ما حمله کرد اما در محاسبات خود غیرت ملی مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو را نشناخت‌ و با اولین روزهای جنگ تحمیلی بیشتر مردم‌ به صورت خودجوش راهی جبهه های نبرد شدند.

فرمانده سپاه ایلام: جوانان و نوجوانان میراث دار اصلی فرهنگ ایثار و شهادت هستند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام خاطرنشان کرد: آثار انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر از جمله افغانستان، مصر، عراق، یمن، آمریکای لاتین، الجزایر، لبنان و سوریه مشهود است و دشمن نیز از همین اثرگذاری انقلاب اسلامی دچار واهمه شد.

به گزارش ایرنا، این همایش با حضور جمع زیادی از دانش آموزان نوجوان مدارس دخترانه و پسرانه شهر ایلام و جمعی از مسوولان برگزار شد.

برگزاری سرود و نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه های این همایش بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha