۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۲
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85241097
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴١٣ دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی در اصفهان توزیع شد
عکس آرشیوی است

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان از تهیه و توزیع ۴١٣ دستگاه ماشین آلات عمرانی، زیر ساختی، شهری سنگین و نیمه سنگین و توزیع در بین شهرداری و مناطق مختلف این استان در یک سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید رضا مرتضوی عصر چهارشنبه در آیین رونمایی و توزیع ماشین آلات عمرانی و زیرساختی در استان اصفهان افزود: امروز رونمایی ار ۲۱۶ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین مانند لودر، اتوبوس و ماشین آتش نشانی و توزیع بین مناطق مختلف و شهرداری ها انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: تمام این ماشین آلات ساخت داخل است و اگر این تولیدات را با چهار تا پنج دهه قبل مقایسه کنیم به ظرفیت تولید کنندگان داخلی پی می‌بریم.

استاندار اصفهان ادامه داد: تهیه و توزیع انواع ماشین آلات برای توسعه شهرها و روستایی از نکات مورد توجه است و بدون شک برای بهبود جوامع باید شهرداری‌ها فعالیت‌های گسترده‌ای داشته باشند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از بخشی از این وسایل و تجهیزات داشتم نظر در خرید این ماشین آلات مشهود بود.

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان در این آیین گفت: توزیع ۲۱۶ دستگاه انواع ماشین آلات زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۱۸ هزار میلیارد ریال صورت گرفته است.

مهران زینلیان افزود: ایجاد منابع پایدار درآمدی برای شهرداری‌های این استان از جمله برنامه‌های ماست و امیدواریم این مهم در این دولت محقق شود تا به نوعی شهرداری ها از بودجه‌هایی مانند عوارض آلایندگی بی‌نیاز باشند.

خاطرنشان کرد: قصد داریم شهرداری‌ها و شوراهای برتر استان را در طی فرایندی انتخاب و معرفی کنیم که از جمله استفاده از نظرات نخبگان، رویکردهای توسعه‌ای و ارتباط بهینه با مردم از جمله مواردی است که به آن امتیاز می‌دهیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان نیز در این آیین گفت: در این استان ۱۱۴ شهرداری مشغول بکارند و ۸۷ درصد جمعیت این خطه شهرنشین هستند.

نادر آخوندی یزدی اضافه کرد: از لحاظ برخی زیرساخت‌ها از جمله ماشین آلات و حمل و نقل وضعیت مناسبی در استان وجود ندارد بنابراین تهیه و توزیع ماشین آلات مرتبط با آن امری ضروری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاهی در وزارت کشور برای خرید و توزیع ماشین آلات عمرانی تصریح کرد: ماشین آلات و تجهیزات رونمایی شده امروز، در اختیار ۵۰ شهرداری در استان اصفهان قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: در این ارتباط ۱۹۷ دستگاه انواع ماشین آلات نیز سال قبل با اعتباری بالغ بر ١١ هزار میلیارد ریال در استان اصفهان رونمایی و توزیع شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha