۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85240801
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک کارگاه تولید روغن موتور تقلبی در شهرری تعطیل شد

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی و کشف کارگاه تولید روغن موتور تقلبی، در بخش قلعه نو این شهرستان خبرداد و گفت: این کارگاه با دستور مقام قضایی پلمب و تعطیل شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز چهارشنبه در این باره گفت: در پی اخبار بدست آمده مبنی بر تولید، بسته بندی و فروش روغن موتور تقلبی در بخش قلعه نو شهرستان ری، ماموران کلانتری ۲۱۱ این فرماندهی بررسی و تحقیق موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین مرحله تعقیب و مراقبت محسوس و نامحسوس ماموران کلانتری موفق به شناسایی هویت این فرد و سوله محل فعالیت وی شناسائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به هماهنگی های قضائی اظهار داشت: در بازرسی از کارگاه تولیدی، تعدادی آلات و ادوات مخصوص بسته بندی و پلمب بطری های روغن و تعداد زیادی شابلون از انواع برند های موجود در بازار، ۲۰۰ عدد بشکه آماده توزیع با برچسب برند های معتبر روغن خودرو و بیش از یکهزار لیتر روغن خودرو تقلبی کشف شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس در پی جوئی های انتظامی به جرم خود مبنی بر تهیه روغن های تقلبی با استفاده از روغن سوخته خودرو و افزودن چندین مواد افزودنی و شفاف کننده اعتراف کرد.

سرهنگ طرهانی یادآور شد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از مبلغ یک میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تاکید کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha