۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85240523
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع  افزون بر هشت هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مددجوی ایلامی

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: جمع آوری مشارکت های مردمی در ایام اربعین و کمک های خیرین باعث جمع آوری مبلغ ۹۰ میلیارد ریال به منظور تهیه هشت هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند استان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "حسن بهرام نیا" روز چهارشنبه در آیین زنگ عاطفه ها و توزیع هشت هزار و ۵۰۰ بسته کیف و نوشت افزار دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این گونه کمک ها بخشی از نیازمندی های دانش آموزان استان ایلام را تامین می کند.

وی با بیان اینکه باید استفاده از ظرفیت خیرین استمرار یابد، افزود: حمایت از محرومان در قالب جشن هایی چون نیکوکاری و عاطفه ها با مشارکت خیرین یادگار امام راحل (ره) است.

بهرام نیا با اشاره به هفته دفاع مقدس هم با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر اتحاد و اقتدار ملی ما بود، ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی خطوط مقدم جبهه استان ایلام در محوریت غرب کشور قرار داشت و از سراسر کشور رزمندگان به این منطقه گسیل شدند.

توزیع  افزون بر هشت هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مددجوی ایلامی

وی یادآور شد: دیروز صدام با حمیات ۴۰ کشور و چراغ سبز آمریکا یک جنگ نابرابر را بر ما تحمیل کرد اما در سایه اتحاد و یکدلی مردم ایران، ایمان به خداوند، اخلاص در عمل و تبعیت از رهبری شکست خورد و اکنون نیز به یکی از کشورهای قدرتمند و تاثیرگذار در سطح بین الملل تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام هم در این مراسم، گفت: مشارکت خیرین در کمک رسانی به افراد نیازمند باعث دلگرمی و امیدواری در بین خانواده های مستند و تحت پوشش نهادهای حمایتی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین "اله نور کریمی تبار" ادامه داد: افراد خیر و نوع دوست دارای تمکن مالی، با کمک به افراد بی بضاعت در واقع این خانواده ها را در مال و دارایی خویش شریک می کنند.

توزیع  افزون بر هشت هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مددجوی ایلامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام با اشاره به توزیع ا نوشت افزاز در بین دانش آموزان مددجوی این نهاد، اظهار کرد: این استان دارای هشت هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز تحت حمایت در مقاطع تحصیلی مختلف است که ۳۳۰ نفر از این افراد جزء دانش آموزان نخبه هستند.

"رضا طاهری" یادآور شد: از محل وجوهات زائران در قالب پویش نذرواره اربعین حسینی با ۳۰ میلیارد ریال و مشارکت های مومنانه در مجموع ۹۰ میلیارد ریال جمع آوری و بسته های تحصیلی تهیه شد.

توزیع  افزون بر هشت هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مددجوی ایلامی

وی ادامه داد: جشن عاطفه ها و اهدای ملزومات تحصیلی به دانش آموزان نیازمند ایلام از ۱۵ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه در ۹۶۰ مدرسه استان انجام می گیرد.

طاهری یادآور شد: همچین یک هزار و ۳۰۰ دانشجو تحت پوشش این اداره کل در دانشگاه های مختلف مشغول تحصیل هستند که کمیته امداد از این دانشجویان در قالب پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی حمایت می کند.

به گزارش ایرنا، در سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال نوشت افزار بین دانش آموزان استان ایلام توزیع شد.

توزیع  افزون بر هشت هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان مددجوی ایلامی

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha