نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما گشایش یافت

تهران - ایرنا - هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما امروز چهارشنبه (پنجم مهر) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مصلی امام خمینی(ره) گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه سلامت ایرنا، ۷۰۹ شرکت فرآورده های دارویی و صنایع وابسته شامل ۴۲۷ شرکت داخلی و ۲۸۲ شرکت خارجی از ۳۳ کشور جهان در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما حضور دارند و علاوه بر غرفه‌ها ۴۶ رویداد جانبی با مشارکت بیش از ۱۰۵ کارشناس و استاد برجسته در این نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود.

رییس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: ایران فارما با محوریت امید به آینده، توسعه زیرساخت ها و رسیدن به تراز تجاری مثبت برگزار شده است.

محمد عبده زاده افزود: توسعه داروسازی کشور به آرامش و امنیت بیماران منجر می‌شود و برای تحقق این امر، حمایت نهادهای حاکمیتی و تلاش همه دستگاه‌های مرتبط ضروری است.

وی تصریح کرد: شرکت‌های تولیدکننده مواد اولیه داخلی و خارجی در این دوره از نمایشگاه ایران فارما همچنین برگزاری کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آموزش و یادگیری است و دستاوردهای جدید در حوزه زیرساخت‌های صنعت داروسازی، مواد اولیه و ماشین آلات داروسازی و فناوری‌های نوین به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

رییس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی تاکید کرد: این رویداد بین‌المللی از امروز چهارشنبه پنجم مهر آغاز شده است و تا جمعه هفتم مهر در مصلی امام خمینی (ره) ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha