۱۶۰ پایگاه فعال بسیج کارگری در مازندران فعال است

ساری - ایرنا - مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، با بیان این که، ۱۶۰ پایگاه فعال بسیج کارگری در مازندران فعال است، از برخی واحدهای مهم تولیدی و صنعتی مازندران به عنوان الگوهای موفق در شرایط سخت اقتصادی و بی اثرکردن تحریم های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا الله بداشتی روز چهارشنبه در نشست فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات مازندران در محل سپاه ناحیه شهرستان آمل، گفت: این واحدها توانستند در بحران ها و ماموریت‌های خودشان در سنگر تولید و در شرایط سخت اقتصادی کشور به خوبی مدیریت تولید و اشتغال را توام حفظ کنند و با فروش موفق و کامل محصولات تولیدی خود که ارزآوری بالایی نیز نصیب کشور شد، تحریم ها را بی اثر کردند.
وی افزود: فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران باید این واحدهای تولیدی و صنعتی را بعنوان الگوهای موفق و اثربخش به دیگر دستگاه ها و حوزه های تولید و صنعت این استان و یا دیگر استانها معرفی کنند.

وی با اشاره به اینکه نشست های دوره ای فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات در سطح استان‌ها در راستای رسیدگی به مشکلات و برطرف کردن موانع تولید با بهره گیری از توان و ظرفیت بسیج برگزار می شود، اظهار داشت: در این نشست ها موانع ومشکلات واحدهای تولیدی با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، صاحبنظران و افراد تصمیم ساز و تصمیم گیر مطرح می شود تا مشکلات در سطح استان برطرف و واحد تولیدی به چرخه تولید بازگردند.

۱۶۰ پایگاه فعال بسیج کارگری در مازندران فعال است

مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با بیان اینکه در چند وقت اخیر قطعی برق، مراکز کار و تولید استان را با مشکل مواجه کرده و گله مندی زیادی نیز در این خصوص وجود دارد، تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران، این معضل نسبت به سال گذشته بسیار کاهش یافته است.

الله بداشتی، با اشاره به اینکه نگاه دولت سیزدهم خدمت محوری است و مشکلات زیادی حل شده اما، انباشت مسائل حل نشده، اقدامات خوب را کمرنگ تر کرده است، بیان کرد: مشکلات جامعه کار و تولید با نگاه هوشمندانه و جهادی مسئولان کارگران و کارخانجات استان در کارخانجات کمرنگ شده و از بین خواهد رفت.

افزایش ۱۶۰ پایگاه فعال کارگری در مازندران
مسوول بسیج کارگران و کارخانجات مازندران هم در این نشست گفت: این نشست، با همراهی نخبگان و فعالان بسیج کارگری استان برای کمک و فعالیت جهادی واحدهای تولیدی و رفع موانع تولیدی به صورت منظم و دوره ای در شهرهای استان برگزار می شود.
سیدجواد حسینیان، افزود: درهمین راستا تعداد پایگاه های فعال کارگری استان از ۸۰ به ۱۶۰ پایگاه افزایش یافته است و بواسطه همراهی هیات اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات استان، در امید آفرینی، رفع موانع تولید، اشتغال و طرح نشان اقتصاد مقاومتی بسیار تاثیرگذار بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha