تیراندازان برتر کشور شناخته شدند  

۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰
کد خبر: 85240379
تیراندازان برتر کشور شناخته شدند  

شیراز- ایرنا- رقابت های رده بندی ( رنکینگ )‌ تیراندازی کشوری با تفنگ به مناسبت هفته دفاع مقدس به میزبانی شیراز در مسافت های مختلف برگزار و تیم ها و نفرات برتر شناخته شدند.

به گزارش خبرنگارایرنا دراین رقابت ها که در میدان تیر "منطقه اکبرآباد" شیراز برگزار شد، ۲۵۰ تیر انداز از ۱۰ استان در بخش بانوان و آقایان شرکت داشتند.

مسافت ۳۰۰ متر

دربخش انفرادی به مسافت ۳۰۰ متر" مهدی شیخ زاده "از هرمزگان، "سید مصطفی موسوی "از قم و "محمد حسین علی آبادی "از فارس به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش تیمی همین مسافت تیم اراک عنوان نخست کسب کرد، تیم شهید هاشمی نژاد قم نایب قهرمان شد وتیم شهید عباس دوران فارس هم به مقام سوم رسید.

مسافت ۶۰۰ متر

همچنین در مسافت ۶۰۰ متر آقایان،‌ "محمد جواد رجالی" از اصفهان نشان طلا گرفت، "حسین حسینی" از تهران صاحب نشان نقره شد و" سید مصطفی موسوی" از قم هم به مدال برنز رسید و در بخش تیمی هم تیم شهید عباس دوران از فارس برسکوی قهرمانی ایستاد، تیم اراک عنوان دوم به خود اختصاص داد و تیم اهواز هم سوم شد.

مسافت ۲۰۰ متر

در مسافت ۲۰۰ متر شکاف درجه و در بخش انفرادی، "نادر کشاورز" از فارس بر سکوی نخست ایستاد، "سید مصطفی موسوی" از قم و" محمود کریمی" از فارس به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در بخش بانوان و در مسافت ۲۰۰ متر،‌ "بتول محمدی" از فارس به مقام قهرمانی رسید، "رباب محمدی و سمیه کوهنورد" از فارس دوم و سوم شدند و در بخش تیمی ۲۰۰ متر تیم شهید هاشمی نژاد قم قهرمان شد، تیم پارسه فارس نایب قهرمان و تیم شهید غلامرضا قاسمی لامرد عنوان سوم به خود اختصاص داد.

در پایان این رقابت ها جوایز تیم ها و نفرات برتر اهدا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha