۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85240269
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلنگ ساخت درمانگاه تامین اجتماعی جاجرم به زمین زده شد

بجنورد- ایرنا- کلنگ ساخت درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان جاجرم امروز (چهارشنبه) با حضور استاندار خراسان شمالی، فرماندار این شهرستان و برخی مدیران استانی به زمین زده شد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ۴۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر استانی رییس جمهور برای ساخت این درمانگاه در زیر بنای چهار هزار و ۱۴۰ متر مربع ابلاغ شده است.

سعید صدرمنش افزود: این درمانگاه با مشارکت شرکت آلومینای ایران و سازمان تامین اجتماعی به بهره برداری خواهد رسید و مدت اجرای طرح ۲۴ ماه برآورد شده است.

وی گفت: اعتبار ساخت این درمانگاه از محل سفر استانی رییس جمهور در نظر گرفته شده و ساخت آن نیز بر عهده مجتمع آلومینای ایران است.

شهرستان جاجرم با مساحت سه هزار و ۶۵۴ کیلومتر مربع دارای سه شهر جاجرم، سنخواست و شوقان، سه بخش، پنج دهستان و ۵۵ آبادی است.

به گزارش ایرنا، بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد، ۲ درمانگاه تخصصی در شیروان و اسفراین و یک درمانگاه عمومی در گرمه به بیماران تامین اجتماعی خراسان شمالی خدمات ارایه می دهند.

سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی برای ارایه خدمات درمانی مختلف با ۳۸۰ مرکز خصوصی و ۱۰۰ مرکز دولتی در سطح استان قرارداد دارد و بیمه شدگان انواع خدمات پاراکلینکی، دارو و سایر خدمات پزشکی را دریافت می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha