معاون سیاسی سپاه الغدیر یزد: خدشه به دفاع مقدس حربه دشمن است

یزد- ایرنا- معاون سیاسی سپاه الغدیر یزد گفت: خدشه به اساس دوران هشت سال دفاع مقدس در قالب جنگ نرم جزو حربه دشمنان انقلاب اسلامی است که باید برای مردم و جوانان بصیرت افزایی و روشنگری شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محسن دهقانی سه‌ شنبه شب در سومین همایش دیده‌بان صبح که با حضور جمعی از فعالان رسانه و خبرنگاران در سالن اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد برگزار شد افزود: شاهد هجمه به مسائل عینی و قطعی مانند جنگ تحمیلی و دفاع مقدس هستیم که باید برای تنویر افکار عمومی جهاد تبیین انجام شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس به اهمیت مقاومت و ایثار رزمندگان اسلام اشاره کرد و ادامه داد: ملت ایران در دفاع مقدس جانانه از نوامیس خود دفاع کرد و مقابل دنیای استکباری ایستادگی کرد.

این مسئول اظهار کرد: برخلاف سطح اول قدرت که وابستگی به سایر قدرت‌هاست نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس به سطح دفاع از تمامیت ارضی رسید و در ادامه تفکر دستیابی و توان بازدارندگی در کشورمان محقق شد.

دهقانی، دفاع مقدس را جزو بهترین مصادیق اصلی برای رد سکولاریسم در کشور ذکر کرد و گفت: برخی مواقع مطرح می‌‎‌شود که دین، افیون ملت‌هاست ولی عقل کامل و سخنان امامین انقلاب در خصوص دفاع مقدس و مقابله با تجمیع قدرت‌های جهان خلاف آن را به عینه نشان داد.

همچنین مسئول بسیج رسانه استان یزد به اهمیت مقوله تولید محتوای لازم و مناسب توسط خبرنگاران و رسانه‌های گروهی اشاره و گفت: در این راستا موضوع حجاب و عفاف هم در مقوله خبر و هم پوستر، رویداد جام رسانه‌ای امید را در تدارک برگزاری داریم.

علی محمد پارسائیان به برگزاری همایش دیده‌بان صبح به صورت فصلی در مناسبت‌ها و با موضوعات مختلف در راستای بررسی و تجلیل از خبرنگاران فعال در برگزاری یادواره یادواره شهدای رسانه اشاره کرد و افزود: رسانه‌های استان با تهیه ۲۱۱ خبر در جریان یادواره شهدای رسانه، مشارکت خوبی داشتند.

معاون سیاسی سپاه الغدیر یزد: خدشه به دفاع مقدس حربه دشمن است

وی در ادامه به اهمیت تربیت خبرنگاران در تراز انقلاب اشاره کرد و گفت: برای رفع این کمبود با همکاری کانون‌های بسیج رسانه در ۱۲ شهرستان استان برنامه‌ریزی شده و امیدواریم از یک ماه آینده شاهد فعالیت در این بخش مهم باشیم.

این مسئول همچنین به برخی ویژه‌برنامه‌های بسیج رسانه‌ اشاره کرد و مهم ترین آنها را برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای اولین بار با حضور فعالان و صاحبان رسانه و همچنین برگزاری دوره‌های خبرنگاری و اردوها و مسابقات ذکر کرد.

پارسائیان همچنین یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: امنیت کشورمان نشات گرفته از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام است و پیروزی انقلاب اسلامی در این جنگ نابرابر ثمره ایمان ملت است که توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی دیده شده بود.

در پایان این آیین با رونمایی از کتاب طنز خاطرات آزادگان یزدی با عنوان «بره ناقلا» اثر «مصطفی زمانی‌فر» از ۲۵ فعالان رسانه‌ای تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha