مدیر یک مدرسه غیردولتی در کرمان به تخلفات اداری معرفی شد
عکس مدیرکل آموزش و پرورش کرمان را نشان می دهد

کرمان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کرمان  گفت: به دنبال اجرای برنامه غیرقابل قبول و غیرمتعارف در یکی از مدارس شهر کرمان مدیر مدرسه غیردولتی متخلف، لغو ابلاغ، به هیات تخلفات اداری معرفی شد و سایر اقدامات قانونی در ارتباط با این مدرسه نیز انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا انتشار کلیپی از مراسم جشن شروع سال تحصیلی در یکی از مدارس شهر کرمان با استفاده از موسیقی نامتعارف خبرساز شده بود.

گزارش روز سه شنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان به نقل از رضا رضایی مدیرکل این نهاد حاکیست: در آغاز سال تحصیلی جدید یکی از مدارس شهر کرمان مراسم جشن بازگشایی مدرسه را به شکل غیرمتعارف اجرا کرده که بعد از مشخص شدن صحت موضوع دستور به لغو ابلاغ مدیر مدرسه و معرفی آن به هیات تخلفات اداری داده شد.

وی تصریح کرد: بر اساس تاکیدات وزیر آموزش و پرورش هنجارشکنی و رفتار غیرتربیتی خارج از شئونات اسلامی در آموزش و پرورش جایگاهی ندارد و مردم ولایتمدار کرمان نیز به هیچ وجه مدیران هنجار شکن را نمی بخشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نقش شادی و نشاط پویایی در تسهیل فرایند یاددهی و یادگیری گفت: شادی را در مدارس به جدیت پیگیری می‌کنیم اما اجازه نخواهیم داد این رفتار ها افکار عمومی را جریحه دار کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha