جهاد تبیین تبلیغات مستمر برای پیشرفت اسلام است

اردبیل - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: جهاد تبیین تبلیغات مستمر برای پیشرفت اسلام و روشن کردن اذهان مردم نسبت به‌ انحرافات و تحریف ارزش‌ها و دفاع منطقی از آموزه‌های اسلامی و دستاوردهای نظام است.

به گزارش ایرنا از استانداری اردبیل ، افسانه جهانی روز سه‌شنبه در نشست کمیته بانوان جهاد تبیین که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: کنشگران عرصه جهاد تبیین باید ضمن آشنایی با شیوه‌های نوین تبلیغ و داشتن علم و تخصص، مزین به اخلاق حسنه باشند.

وی علم و اخلاق را ۲ بال جهاد تبیین دانست و افزود: کنشگران عرصه جهاد تبیین باید مسائل معرفتی، سبک زندگی، تحکیم بنیان خانواده و زیست عفیفانه را مورد توجه قرار بدهند تا با روشن‌گری صاحبان نفوذ کلام نقشه دشمنان در این حوزه‌ها خنثی شود.

وی ادامه داد: دفاع مقدس از جمله عرصه‌های مهم جهاد تبیین بوده و حماسه‌های هشت ساله ملت باید به‌خوبی تبیین و برای جوانان بازگو شود.

کسب آگاهی در خصوص مسائل روز برای فعالان جهاد تبیین ضروری است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل همچنین تصریح کرد: هجمه گسترده دشمن در فضای حقیقی و مجازی و دسترسی آسان و سریع مردم به انواع محتواهای شبهه‌انگیز و خیل گسترده افرادی که در معرض آسیب از این هجمه‌ها قرار دارند، رسالت برای فعالیت در عرصه جهاد تبیین را چند برابر کرده است.

جهانی افزود: افرادی که در زمینه جهاد تبیین فعال هستند، باید با تبادل اطلاعات بین هم و کسب آگاهی در خصوص مسائل روز، توانمندی‌های لازم را به دست آورند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: تقویت اندیشه‌ورزی و تفکر، درک و نمایاندن حقیقت و برداشتن نقاب از چهره باطل و ارتباط‌گیری با قشر جوان و نوجوان از رسالت‌های افسران جنگ نرم است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha