تقدیر از ۵۰۰ نانوای نمونه در جشنواره ملی نان/ رونمایی از قرارگاه مردمی نان سرزمینی

تهران- ایرنا- «جشنواره ملی نان» به دبیری حمیدرضا رستمی از یازدهم تا چهاردهم مهر ماه در کرمان برگزار می‌شود؛ در این رویداد، از ۵۰۰ نانوای نمونه استان کرمان و دو چهره ماندگار حوزه نان و نانوا تقدیر و تجلیل می‌شود.

حامد مسعودیان دبیر مجمع سلامت بنیاد خاتم الاوصیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرمان و شورای فرهنگی مردمی‌سازی دولت با همراهی و همکاری مجموعه‌های دولتی از اداره کل غلات تا میراث فرهنگی و استانداری برگزار می‌شود.

وی از تشکیل غرفه‌های استانی از استان‌های مختلف کشور در قالب نمایشگاهی در حاشیه این رویداد خبر داد و گفت: محور اصلی جشنواره احیای نان کامل و نان‌های سرزمینی است.

رونمایی از قرارگاه مردمی نان کامل و نان سرزمینی

مسعودیان به حضور جمعی از فعالان حوزه نان اعم از مجموعه‌های مردمی و حاکمیتی در جشنواره ملی نان اشاره کرد و گفت: در این جشنواره از قرارگاه مردمی نان کامل و نان سرزمینی رونمایی و نشست‌های مطالبه‌گری در حوزه نان و نشست‌های علمی در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود.

وی همچنین به تقدیر از ۵۰۰ نانوای نمونه استان کرمان در افتتاحیه این رویداد اجتماعی – فرهنگی اشاره کرد و افزود: در آیین پایانی جشنواره، همچنین از دو چهره ماندگار در حوزه نان و نانوا تجلیل می‌شود.

مسعودیان خاطرنشان کرد: در بخش کودک و نوجوان جشنواره نیز ۱۰ نفر شرکت کرده‌اند که با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این‌ها نیز تجلیل و از دغدغه‌مندان در این حوزه هم تقدیر خواهد شد.

وی همچنین از برپایی غرفه‌هایی برای خبرگزاری‌ها در جشنواره ملی نان خبر داد و گفت: در طول برگزاری جشنواره دو نفر از وزرا و معاونان وزرای دولت نیز حضور خواهند داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha