دانشگاه‌های علم‌وفرهنگ ایران و "یوسی‌اس‌آی" مالزی تفاهم‌نامه امضا کردند

تهران- ایرنا- تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به جهاد دانشگاهی و دانشگاه "یوسی‌اس‌آی" UCSI مالزی به منظور ایجاد و زمینه‌سازی همکاری‌های علمی و آموزشی مشترک منعقد شد.

به گزارش روز سه شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی، این تفاهم‌نامه با هدف ایجاد بنیان همکاری آموزشی و تحقیقاتی میان دانشگاه علم و فرهنگ و دانشگاه UCSI مالزی و مشارکت فعال علمی و آموزشی استادان، پژوهشگران و دانشجویان دو دانشگاه به امضای دو طرف رسید.

تبادل اعضای هیات علمی، پژوهشگران و دانشجویان، برگزاری کنفرانس‌ها، سمپوزیوم‌ها، نمایشگاه‌های تخصصی مشترک سالانه، حضور و مشارکت فعال در اخذ گرنت‌ها، ارائه مقالات علمی مشترک، سایر فعالیت‌های تحقیقاتی و همچنین تبادل دانشجویان بر اساس قوانین و مقررات آموزشی طرفین از دیگر اهداف مهم این تفاهم نامه است.

این تفاهم‌نامه به امضای مهدی باصولی رییس دانشگاه علم وفرهنگ و سینتی همیساه بنتی تپسیر نماینده دانشگاه UCSI مالزی رسید.

به گزارش ایرنا، دانشگاه علم و فرهنگ وابسته به نهاد جهاد دانشگاهی در قالب پنج دانشکده «فنی و مهندسی»، «هنر و معماری»، «علوم انسانی»، «علوم گردشگری» و «علومو فناوری‌های نوین زیستی» و «کالج بین‌الملل» فعالیت می‌کند و با بیش از ۸۰۰ عضو هیات علمی و استاد مدعو، در ۱۰۳رشته تحصیلی (۸ رشته در مقطع دکتری، ۶۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد، و ۳۴ رشته در مقطع کارشناسی) به حدود ۹۰۰۰ دانشجو، خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی ارائه می کند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha