۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85239427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقیف ۴۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند

۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبر: 85239427
توقیف ۴۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند

آبادان - ایرنا - فرمانده مرزبانی استان خوزستان از کشف ۴۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند با هوشیاری مرزبانان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، لطفعلی پاکباز روز سه‌شنبه افزود: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و آبراه بین المللی اروند و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی آبادان موفق شدند یک فروند شناور باری حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان گفت: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده ۴۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری سه متهم در این رابطه افزود: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

توقیف محموله قاچاق در سواحل خوزستان

جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک شناور باری و کشف محموله قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال توسط دریابانان ماهشهر خبر داد.

سرهنگ "منصور رضا عزیزی " بیان داشت: روز گذشته ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل شناورهای عبوری در آب های شمال خلیج فارس یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بندر هندیجان در حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان افزود: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده؛ ۶۵ دستگاه کولر اسپیلت و ۱۵دستگاه ماشین لباسشویی را کشف کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به دستگیری ۴ نفر در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه و سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha