۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85239412
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست

کاشان - ایرنا- فرماندار اردستان گفت: اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران، مرهون خون پاک شهیدان است.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی احمدی طبا روز سه شنبه در اجتماع بزرگ حماسی نمایش اقتدار بسیج و نیروهای مسلح اردستان افزود: ملت سلحشور ایران حماسه ساز هستند تا جایی که‌ جهان در حسرت از عظمت ملت ایران است، عظمتی که به وسیله خون شهدا بدست آمده است.

وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان ما بانثار جان خود و اطاعت از فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی حفاظت کردند و امروز نیز همانگونه اقشار مختلف و به ویژه جوانان بسیجی از فرمان ولی امر خود رهبر فرزانه انقلاب پیروی می کنند.
فرماندار اردستان با اشاره به جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: اطمینان داریم با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی وعده الهی که ایشان در خصوص نابودی این رژیم جنایتکار دادند، به زودی محقق خواهد شد و در قدس شریف نماز خواهیم خواند.
احمدی طبا در پایان از حضور اقشار مختلف به ویژه، از خانواده معظم شهدا ، ایثار گران، آزادگان و دانش آموزان، فرهنگیان ، ائمه جمعه و جماعت و نیروهای نظامی و انتظامی و دستگاه های اداری که در این همایش اقتدار شرکت کردند تشکر کرد و افزود: مراتب ارادت و تشکر خود را به خانواده معظم شهدا از هر نهاد و قشری اعلام می کنیم.

دفاع مقدس یک دانشگاه است که باید در آن تربیت شویم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردستان هم در این مراسم گفت: دفاع مقدس یک نعمت و یک دانشگاه بود که باید در آن تربیت شویم.
سرهنگ روح الله صنعتکار تصریح کرد: همانطور که فرمانده معظم کل قوا فرمودند، جنگ یک نعمت و یک دانشگاه بود، آیا ما توانسته ایم در این دانشگاه تربیت شویم که امیدواریم همه ما از این مکتب علمی و انسانی بهره کافی برده باشیم.
وی در ادامه به موضوع مهم جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: با گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، افتخار می کنیم در استان اصفهان که پرافتخارترین استان در حوزه فرماندهان دفاع مقدس و خط شکنان جبهه ها ست زندگی می کنیم، از بین ۲۲۰ هزار شهید دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید مربوط به استان اصفهان ازجمله شهرستان اردستان است که ۳۲۰ شهید تقدیم کرده،اردستان از شهرستان های ویژه استان است و اصفهان نیز در بین استان های کشور در رده نخست قرار دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان اضافه کرد: از بین سه هزارو ۷۰۰ شهید روحانی کشور این استان ۱۴۳شهید روحانی را دارد و سه خانواده ۶ شهید، هفت خانواده دارای چهار شهید و چندین خانواده سه شهید دارند.
سرهنگ صنعتکار خطاب به اولیا و مربیان گفت:این مسائل باید برای دانش آموزان گفته شود تا بدانند این انقلاب با نثار خون شهدا و از خودگذشتگی جانبازان و دیگر اقشار پایدارمانده و باید از آن مراقبت شود .
وی افزود: درحمله شیمایی صدام به محله چهار سوق اصفهان در یک روز ۶۵شهید تقدیم انقلاب شد که در جهان بی نظیر است، همچنین در جنگ تحمیلی شهرستان اردستان ۸۲ شهید دانش آموز، تعدادی فرهنگی و روحانی تقدیم کرده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان بیان کرد: در سطح کشور هنوز شهدایی داریم که جنازه آنها به خانواده ها برگشت داده نشده، از طرفی تعدادی از سلبریتی هایی هستند که در خارج از کشور کشف حجاب می کنند، که باید به یاد داشته باشند،بعضی از مادران شهید ۳۵ سال پای عکس شهیدشان اشک می ریزند.
سرهنگ صنعتکار گفت: آموزش و پرورش اردوهایی که می گذارد سعی کند دانش آموزان را به گلزارها و بر سر قبور شهدا ببرند تا بدانند چه کسانی جان خودرا در راه اسلام و انقلاب فدا کرده بعد از سال ها وقتی پیکر مطهر دانش آموز ۱۶ ساله ای به کشور باز گشت جنازه اش سالم بود و اینها امام زادگان عشقند.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت و ۳۲۰ شهید،(۲۱ فرهنگی و ۷۹ دانش آموزشهید ) و نزدیک به ۵۵۰ جانباز و ۴۴ آزاده در در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha