داوری: امارات از پیش باخته بود

هانگژو- ایرنا- رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: بازی قابل پیش‌بینی و تیم امارات که از پیش باخته بود با شرایط متفاوتی به میدان آمد. بازیکنان ما هم با توجه به تغییرات اجباری تمام تلاش خود را کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، جواد داوری پس از برتری تیم ملی بسکتبال ایران برابر امارات، اظهار داشت: بازی کمی قابل پیش‌بینی و تیم امارات که از پیش باخته بود و با شرایط متفاوتی به میدان آمد. بازیکنان ما هم با توجه به تغییرات اجباری خداحافظی حامد حدادی و ۴ بازیکنی که به تازگی اضافه شده بودند، تمام تلاش خود را کردند. داشته های ما همین بازیکنان هستند و باید حمایتشان کرد.

وی افزود: باید گذاشت این دوره بگذرد و بتوانیم در آینده با حمایت برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشیم. در نهایت برد در این دیدار اول مهم بود که محق شد. انشاالله بازی‌های بعدی بهتر خواهیم شد. برخی از بازیکنان اولین بازی خود را با تیم ملی پشت سر گذاشتند و همین مساله کمی روی ناهماهنگی تیم بخصوص در دفاع تاثیرگذار بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: کادر فنی با تدابیر خود آن را برطرف کرد و توانست بخوبی بازی را به پایان ببرد. امیدوارم همه اعضای تیم قدر ارزش و جایگاهی که در اینجا دارند و چه فرصته‌ای طلایی را بدانند تا اتفاقات خوبی را رقم بزنند. ما هم در این مسیر حمایتشان می کنیم.

وی گفت: بازیکنان هم ستاره‌های ما هستند و باید بسکتبال ایران و جایگاه آن را نشان دهند. معتقدم فاصله آنها با تیم‌های دیگر خیلی کم است و اگر بازیکنانی نیستند، جایگزین‌ها باید بتوانند این بار را بکشند و تیم را رهبری کنند. تیم منسجمی است و در بازی با عربستان بهتر کار خواهند کرد و روند رو به رشد خود را خواهند داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha