دمیر: در نیمه دوم دفاع‌مان بهتر شد

هانگژو- ایرنا- سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: در نیمه دوم بازی خوبی داشتیم و برای مصاف با عربستان آماده شویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از اولین دیدار با امارات گفت: اولین بازی بود و دیدار سختی را پشت سرگذاشتیم. در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و دفاع تیم بهتر شد. اولین بازی گروه را ایران انجام داد و بازی امارات تمام شد. از حالا برای مصاف با عربستان آماده می شویم.

دمیر از دفاع خوب شاگردانش در نیمه دوم ابراز رضایت کرد و افزود: عربستان تیم خوبی است و بازی این تیم مقابل قزاقستان را آنالیز می‌کنیم تا برای مصاف با عربستان آماده شویم. همانطور که گفتم در نیمه دوم دفاع خوبی داشتیم و با قدرت بیشتری مقابل امارات ظاهر شدیم.

رضایی‌فر:مطمئنم بهترخواهیم شد

نوید رضایی‌فر ملی‌پوش و یکی از بهترینهای بازی اول بعد از برد مقابل امارات در بازیهای آسیایی هانگژو گفت: بازی خوبی بود ولی در ابتدای بازی کمی تحت فشاربودیم. خدا را شکر در نیمه دوم میدان را در دست گرفتیم و روند به سمتی رفت که پیروز شدیم.

او در پاسخ به این سئوال که در نیمه اول مقابل امتیاز آوری سه بازیکن امارات به مشکل خوردید،گفت: همانطور که گفتم تمرکز لازم را در ابتدای بازی نداشتیم و پرتاب‌های آنها بخصوص شماره‌های 11 و 23 تبدیل به گل شد. حالا باید برای بازی بعدی تمرین کنیم چرا که دیدار سخت و سنگینی خواهد بود. انشالله آنجا هم بتوانیم ببریم.

وی در پایان تصریح کرد: مطمئنم در دیدار بعدی قطعا بهتر خواهیم شد و با تمرکز بیشتری به میدان می رویم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha