مازیار لرستانی: پس از ۱۷ سال به صحنه تئاتر برگشتم

تهران- ایرنا- کارگردان نمایش «در انتظار گودو» با اشاره به اینکه پس از ۱۷ سال به صحنه تئاتر برگشته است، گفت: نیتم از اجرای این نمایش این بود که در فضای مفرح، پیامی انسانی را منتقل کرده باشم. 

به گزارش ایرنا از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، آیین افتتاح نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی مازیار لرستانی دوشنبه (سوم مهرماه) با حضور هنرمندانی همچون مرجانه گلچین، سارا خوئینی‌ها، شقایق فراهانی، هوشنگ جاوید و تماشاگران در لابی سالن چهارسوی مجموعه تئاترشهر برگزار شد.

لرستانی در این آیین ضمن قدردانی از حضور مخاطبان گفت: بعد از ۱۷ سال به صحنه تئاتر برگشتم و قطعاً نمایش ما کاستی‌هایی دارد که باید ما را در این کمی‌ها ببخشید؛ چون اجرای هر تئاتری درد دارد؛ مخصوصاً اینکه نمایشی از ساموئل بکت با لهجه لری باشد که درد بیشتری دارد. نیتم از اجرای این نمایش این بود که در فضای مفرح، پیامی انسانی را منتقل کرده باشم.

این بازیگر و کارگردان تئاتر با یادی از درگذشتگان اظهارداشت: باید در اینجا یادی کنم از کسانی که روزی روی صحنه‌های تئاتر بودند و دیگر نیستند. از امین تارخ گرفته تا فریماه فرجامی که آخرین بار با او همبازی بوده‌ام و حتی کسانی که به هر نحوی از صحنه دور مانده‌اند کسانی که مثل من خواب روی صحنه رفتن دیدند، من ۱۷ سال خواب صحنه را دیدم.

نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی مازیار لرستانی و تهیه کنندگی وحید معینی دانشمندی تا چهارم آبان ماه ساعت ۱۸ در سالن چهارسوی مجموعه تئاترشهر به روی صحنه می‌رود.

در خلاصه این نمایش آمده است: «استراگون و ولادیمیر زیر درخت در انتظار گودو نشستند و ...»

افسر ‌اسدی، امیرعباس توفیقی، آبتین جاوید، محمد ‌آقامحمدی، مصطفی ‌فرهادمهر، مهرزاد عسکری از بازیگران نمایش «در انتظار گودو» هستند.

بازاجرای‌ «چه» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر

نمایش «چه» به نویسندگی و کارگردانی مهران رنج‌بر و تهیه‌کنندگی رها جهانشاهی که پیش از این تابستان امسال به صحنه رفته بود؛ از نهم مهر تا دهم آبان ماه ساعت ۱۸:۳۰ برای دومین‌بار در تماشاخانه‌ ایران‌شهر اجرا خواهد شد.

در این نمایش که به جدال میان ارنستو چه‌گوارا و لری کینگ مجری شبکه سی‌ان‌ان می‌پردازد، مهران رنج‌بر و مهدی یگانه به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل نمایش «چه» عبارتند از: رها جهانشاهی تهیه کننده، علیرضا عبدالکریمی آهنگساز، پرفورمر و خواننده اپرا، وحید یگانه‌ مجری‌ طرح، رضا کرمی‌زاده طراح صحنه، حمید جلالی طراح نور، سپاس رضایی طراح حرکت، صادق کندری‌ تیزر، کاظم بابایی دستیار کارگردان، آرمینا ضیانور منشی صحنه.

مازیار لرستانی: پس از ۱۷ سال به صحنه تئاتر برگشتم


اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha