۶ بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان بومی هستند

گرگان - ایرنا -مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: ۶ بازیکن از مجموع ۱۴ بازیکن مدنظر در لیست اولیه این تیم، بومی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدمحمدرضا سیدالنگی دوشنبه شب در حاشیه تمرین تیم بسکتبال شهرداری گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همچنین ۲ بازیکن خارجی مد نظر سرمربی تیم و مجموعه کادر فنی هستند.

وی بیان کرد: بقیه بازیکنان که در لیست قرار دارند یا غیربومی بوده و یا سابقه بازی در تیم گرگان را در کارنامه خود دارند.

وی تصریح کرد: زمان نقل و انتقالات پیش فصل به اتمام رسیده و بنا به نظر کادر فنی، مابقی لیست بازیکنان در مرحله بعدی نقل و انتقالات تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: این تیم تنها تیم بسکتبال کشور است که به عنوان نماینده رسمی ورزش به ویژه بسکتبال ایران در رقابت‌های آسیایی حضور دارد.

سیدالنگی افزود: برهمین اساس تلاش کردیم تا تیمی بسته شود که توان رفتن بر روی سکوهای قهرمانی آسیا را داشته باشد.

وی ادامه داد: پس از کسب سه عنوان قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان و درخشش در ۲ فصل پیش از اولین قهرمانی، مردم استان گلستان، خاصه شهروندان گرگانی و ویژه‌تر هواداران و مشتاقان این تیم حق دارند تا شاهد درخشش تیم‌شان در سطح آسیا باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت‌ها و نیاز به تقویت مالی این تیم در فصل آتی لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا، با مصوبه شورای اسلامی شهر گرگان، بودجه قابل قبولی برای این تیم در نظر گرفته شده، اما بدون شک این مبلغ، با آنچه این روزها در فضای مجازی و صفحات اجتماعی مطرح شده، اختلاف فاحشی دارد.

شهردار گرگان گفت: البته به منظور تقویت اعتبارات مالی تیم، با یک هلدینگ مذاکرات اولیه انجام شده و قرار است، مذاکرات نهایی طب هفته جاری در جلسه‌ای به صورت حضوری در گرگان، انجام شود.

سیدالنگی افزود: رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در فصل جدید، زودتر از فصل گذشته آغاز خواهد شد و اولین مسابقه تیم بسکتبال شهرداری گرگان با نماینده لبنان خواهد بود.

وی در خصوص میزبانی این تیم در گرگان گفت: در فصل گذشته هواداران و طرفداران تیم را با هماهنگی‌های لازم به تهران اعزام می‌کردیم، اما امسال تلاش داریم تا مسابقات آسیایی در گرگان برگزار شود و به همین منظور، برای آماده کردن سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی گرگان مطابق با استانداردها و شاخص‌های فیبا آسیا، اعتبارات لازم را با همکاری استانداری، شهرداری و اداره ورزش و جوانان در نظر گرفتیم و کار تعمیرات سالن در حال حاضر، در حال انجام است.

وی اضافه کرد: برای فصل جاری رقابت‌های آسیایی، تا پیش از مهیا شدن شرایط میزبانی در گرگان، تلاش داریم تا شرایط سال گذشته برای هواداران برقرار کنیم.

شهردار گرگان در خصوص سخنان عضو شورای اسلامی شهر گرگان مبنی بر مشخص شدن وضعیت ۳۰۰ عدد کارت هدیه ۵۰ میلیون ریالی برای این تیم گفت: موضوع مطرح شده مربوط به ۲ فصل گذشته بوده و اکنون مراجع نظارتی در حال رسیدگی و پیگیری موضوعات هستند و نتایج را اعلام خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha