۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۰
کد خبر: 85238649
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو شورای شهر: متکدیان در یزد ساماندهی می شوند

یزد- ایرنا - رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد از واگذاری یک باب ساختمان به بهزیستی جهت جمع آوری و ساماندهی متکدیان خبر داد.

به گزارش ایرنا فاطمه زارع روز دوشنبه در نشست کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری افزود: در جلسه این کمیسیون مقرر شد شهرداری ساختمان های مجهزی را در راستای مرکز نگهداری از متکدیان و همچنین کودکان کار که از آسیب های اجتماعی محسوب می شوند، با هدف ساماندهی، به اداره بهزیستی واگذار کند.

وی ادامه داد: طبق توافق نامه با اداره بهزیستی تامین ساختمان برای متکدیان توسط شهرداری و تجهیزات داخل ساختمان به عهده اداره بهزیستی خواهد بود که طی تفاهم نامه ای بزودی در اختیار سازمان بهزیستی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد از ارائه گزارش شهردار منطقه سه در خصوص وضعیت خدمات شهری و محیط‌زیست در منطقه نیز خبر داد و گفت: در شنبه های برخط که از منطقه سه مانند مناطق دیگر شهر بازدید صورت گرفت در منطقه سه برخی مشکلات خدماتی وجود داشت که خوشبختانه توسط شهرداری منطقه حدود ۷۵ درصد آن بررسی و حل شد.

زارع افزود: همچنین خرید تعدادی آب سردکن جهت پارکها، راه آهن، کوهستان، مدیران، مهرآوران و پرستار،اجرای روشنایی پارک فیضیه و اجرای روشنایی و نصب مبلمان گذر فرهنگی پاسداران، نصب ست های بدنسازی پارک های شهرک پردیس، شهرک طوبی، مجموعه احمدی روشن، پارک آزادگان، پارک پرستار و پارک بلوار شهید قندی از مهمترین اقدامات حوزه خدمات شهری منطقه ۳ بود که در این کمیسیون این اقدامات مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha