بسکتبال سه نفره با باخت شروع کرد

هانگژو- ایرنا- تیم بسکتبال سه نفره ایران در نخستین دیدار از بازی‌های آسیایی برابر کره جنوبی تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، تیم بسکتبال سه نفره ایران بازی‌های آسیایی هانگژو را با شکست استارت زد.

این تیم با ترکیب علیرضا شریفی، احسان دلیرزهان، محمد مهدی رحیمی و امیرحسین یازرلو و یک سرمربی برزیلی به نام لوکا رامیرز کاروالیو به هانگژو آمد تا در گروه خود با تیمهای کره جنوبی، مالدیو، ژاپن و ترکمنستان دیدار کند.

آنها در اولین مسابقه خود برابر کره جنوبی قرار گرفتند. دیداری که با دو امتیاز متوالی امیرحسین یازرلو آغاز شد. خطاهای متوالی بازیکنان ایران کار دست آنها داد تا احتلاف امتیاز کم شود و حتی به تساوی ۸ بر ۸ هم برسد. آنهم در روزی که هیچ یک از پرتاب‌های دو امتیازی احسان دلیرزهان کاپیتان تیم تبدیل به گل نمی‌شد.

در نهایت در روزی که ایران پرخطا و بدون دفاع ظاهر شد نتیجه را ۲۱ بر ۱۲واگذار کرد. ایران فردا ساعت ۱۷:۲۵ با مالدیو بازی دارد.

یازرلو: در زمین اصلی تمرین نکرده بودیم

امیر حسین یازرلو، ملی پوش بسکتبال سه نفره کشورمان مقابل کره جنوبی پرامتیازاورترین بازیکن میدان شد ولی نتوانست مانع اولین شکست ایران در بازیهای آسیایی هانگژو شود. او بعد از شکست در خصوص کسب این نتیجه می گوید: «بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه راه اشتباهاتی انجام دادیم که نتوانستیم امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم و نتیجه را واگذار کردیم.»

او در ادامه تاکید می کند: باید بگویم ترکیب تیم کره تغییر پیدا کرده بود و با وجود ایتم هایی که مربی تیم به آن گوشزد کرده بود مسیر پیروزی برایمان هموار نشد و اولین باخت رقم خورد.اما مطمئن باشید در ادامه راه بر حریفان خود پیروز و برای سکو تمام تلاشمان را انجام می دهیم.

در پایان این بازیکن به عدم تمرین در زمین اصلی بازیها اشاره می کند: تمرینات ما در زمین دیگری انجام شد و متاسفانه در زدن پرتابهای دوامتیازی نتوانستیم تمرکز داشته باشیم.ولی منتطر بازیهای خوب ما باشید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha