۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85238044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عزت و اقتدار روزافزون کشور مرهون خون شهدای والامقام است

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: عزت و اقتدار روزافزون کشور مرهون خون شهدای والامقام و ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمد سبحان حسنی" روز دوشنبه در آیین غبارروبی مزار شهید گمنام واقع در استانداری ایلام اظهار کرد: عزت و اقتدار روزافزون کشور مرهون خون شهدای والامقام و ایثارگران دفاع مقدس است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تصریح کرد: ادامه راه این عزیزان و بزرگواران تکالیف ماست و باید در این راه ثابت‌قدم باشیم.

وی یادآور شد: امروز پرچم دفاع از اسلام و انقلاب در دست مقام معظم رهبری است و امیدواریم بتوانیم این پرچم را به دست صاحب اصلی آن امام زمان ( عج) برسانیم‌.

حسنی در ادامه به جانفشانی مردم ایلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس، مردم این استان با همه توان در برابر دشمن ایستادگی کردند و با مقاومت خود ایلام را سربلند کردند.

عزت و اقتدار روزافزون کشور مرهون خون شهدای والامقام است

وی در پایان با اشاره به آیین غبارروبی و ادای احترام به شهید گمنام واقع در استانداری همزمان با هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: این شهید عزیز که در محضر او هستیم گمنام است، این شهید بزرگوار سندی از افتخارات دوران دفاع مقدس است به روح این شهید سلام و صلوات می‌فرستیم.

در این آیین کارکنان ضمن غبارروبی و قرائت فاتحه به مقام شهید والامقام واقع در استانداری ایلام، به مقام این شهید گمنام ادای احترام کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha