۳ مهر ۱۴۰۲، ۸:۴۶
کد خبرنگار: 3099
کد خبر: 85237938
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی + فیلم

تهران- ایرنا- شهرک نشینان صهیونیست به بهانه اعیاد یهودی، بامداد امروز به مسجد مبارک الاقصی یورش برده و در این مکان مقدس مناسک تلمودی برگزار کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، شهرک نشینان در سایه حمایت نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی امروز نیز به مسجدالاقصی یورش برده و به بهانه اعیاد یهودی، به این مکان مقدس هتک حرمت کردند.

روزهای گذشته نیز شهرک نشینان صهیونیست در سایه حمایت ماموران امنیتی و نظامیان رژیم صهیونیستی به مناسبت روز موسوم به «روز اول سال عبری» به مسجد الاقصی یورش بردند.

پیش‌تر گروه‌های افراطی شهرک نشینان موسوم به هیکل برای حمله گسترده به مسجدالاقصی در ایام اعیاد سه گانه عبری که ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) آغاز شده و تا اواسط اکتبر ادامه دارد، فراخوان داده‌ بودند.

شهرک نشینان صهیونیست تقریبا هر روز به سرکردگی و تحریک مقامات تندروی تل‌آویو به مسجدالاقصی یورش می برند و تلاش دارند که وضعیت این مکان مقدس را تغییر دهند.

صهیونیستها به هر شیوه ای به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به منظور اجرای طرح های شوم خود هستند.

گروه های مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به تعرض‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی، چندین بار شهرک های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه و شمال سرزمین اشغالی را با موشک هدف قرار داده‌ و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی با صهیونیستها درگیر شده اند.

گروه‌های مبارز فلسطینی تاکید کرده‌اند که مسجدالاقصی خط قرمز آنها است و هرگونه تعرض به آن با پاسخ شدید مواجه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha