فتحی‌پور و بربط حذف شدند

هانگژو- ایرنا- در روز دوم رقابت‌های جودو نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در سالن شیائوشان لینپو، مهدی فتحی‌پور و مریم بربط از دور رقابت‌ها حذف شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به هانگژو، مهدی فتحی‌پور در وزن منفی ۸۱  کیلوگرم در مبارزه نخست خود موفق شد سحن سجس از عراق را سه اخطاره کند و به دور بعد راه یابد و در ادامه  به مصاف آئن گربکف (روسی الاصل) از بحرین برود. 

در این مسابقه حساس نماینده جودو کشورمان مسابقه خوبی برابر این جودوکار روسی الاصل به نمایش گذاشت ولی به دلیل کم تجربگی در نهایت نتیجه را به حریف واگذار و از دور رقابت ها حذف شد.

همچنین مریم بربط نماینده وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در مبارزه نخست مایاکوا حریف قزاقستانی خود را ایپون کرد ولی برابر ماتی یازورا ازبکی بازنده شد تا شانس خود را در گروه بازنده‌ها امتحان کند. وی در دور سوم مقابل نیام باتسوری از مغولستان در حالی که با امتیاز وازاری از حریف جلو بود  ضربه فنی و از دور رقابت‌ها کنار رفت. در این وزن ۱۵ جودو کار حضور داشتند.

قاسم باغچقی تنها نماینده باقی مانده تیم ملی جودو فردا در وزن منهای ۹۰ کیلوگرم بر روی تاتامی می‌رود.

جودو کشورمان با ۳ نماینده در بخش مردان و یک نماینده در بخش زنان بعد از چهار سال تعلیق و دوری از میادین مهم بین المللی با چهار نماینده راهی بازیهای آسیایی هانگژو شد.

تیم ملی جودو کشورمان بعد از چهار سال تعلیق و دوری از میادین مهم بین المللی با چهار نماینده راهی بازیهای آسیایی هانگژو شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha